Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_sharona_ schreef:ik schrik echt van sommige dingen die hier staan , van jaa met een strik erom heen enzo! ik zie mijn paard niet als een ding of iets maar echt als mijn beestje en mijn vriendinnetje. Ze kunnen bieden wat ze willen maar dyna is voor mij meer waard dan welk bedrag dan ook.
tamaramt schreef:kun je niet echt over oordelen als je het zelf nooit hebt meegemaakt
begrijp me niet verkeerd; mijn paard is ook mijn alles en dat was het paard van mijn vriendin ook (superpaard met toppapieren en uiteindelijk ook topprestaties); maar zij kreeg er wel ff een bedrag met 5 nullen erachter voor geboden; je snapt in zo'n geval kun je echt geen nee meer zeggen
en mensen die zo veel geld voor een paard betalen zullen er ook echt wel goed voor zorgen
peanutbutter schreef:Ik denk ook dat het wel erg uitmaakt of dat het je enige paard is waar je alles mee doet en die je alles is. Als je zoals ik meerdere paarden hebt voor de sport en je hebt ze op een bepaald niveau lopen dat je weet dat er aandacht voor is, is het denk ik al anders. Als bij mij een paard verkocht wordt is die stal wel leeg, maar die ernaast gevuld. en die lege box is waarschijnlijk binnen de kortste keren weer gevuld.
Wat niet wil zeggen dat ik niet totaal gek ben op mijn paarden. Werk er iedere dag mee en knuffel en kroel er ook echt graag mee, maar ik ben niet de enige die goed voor ze zal zorgen. En als je veel geld besteed aan een paard zorg je dr ook goed voor.
RedPassion schreef:tamaramt schreef:kun je niet echt over oordelen als je het zelf nooit hebt meegemaakt
begrijp me niet verkeerd; mijn paard is ook mijn alles en dat was het paard van mijn vriendin ook (superpaard met toppapieren en uiteindelijk ook topprestaties); maar zij kreeg er wel ff een bedrag met 5 nullen erachter voor geboden; je snapt in zo'n geval kun je echt geen nee meer zeggen
en mensen die zo veel geld voor een paard betalen zullen er ook echt wel goed voor zorgen
Natuurlijk kan dat wel![]()
Het is maar wat je liever hebt; dat geweldige paard of die smak geld. Ik durf wel te beweren dat mijn paard voor geen enkel bedrag weggaat hoor. Voor mij is zij namelijk de leukste en de liefste, maakt niet uit hoeveel paarden ik voor het bedrag dat ik voor haar krijg kan kopen.
maikeltje schreef:Ik hoef daar dan echt niet over na te denken, ik pak dat bedrag met 5 nullen![]()
Geld maakt niet gelukkig maar het is toch verrekte makkelijk om te hebben. Al zou ik geld in overvloed hebben dan zou ie blijven maar in mijn geval betekent zo'n bedrag legio mogelijkheden. En er zijn leuke paarden genoeg te vinden hoor.

mijn paard, zei maakt mij gelukkig! maikeltje schreef:.Maar ik zie wel om me heen dat de keuze in een leuk, mooi en goed paard wat groter wordt naarmate je meer te besteden hebt.
) al heb, zie ik niet in waarom ik haar zou verkopen voor een groot bedrag om vervolgens weer op zoek te gaan naar zoiets. Al houd ik dan geld over, ik denk dat ik er niet gelukkiger van zou worden.
Mn meisje blijft lekker bij mij