Verkoop jij je paard als je er VEEL geld voor krijgt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krak

Re: Verkoop jij je paard als je er VEEL geld voor krijgt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:41

nooit of te nimmer. al onze dieren zijn onze kinderen en ik kan op geen enkel dier een geldwaarde zetten. ze zijn ons allemaal evenveel waard en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ze ooit weg te doen.
al zou ik een 'beter' dier kunnen kopen in de plaats, de liefde die je krijgt is onvervangbaar en met geen geld te betalen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:44

ligt denk ik ook wel aan de situatie waarin je zit heb je te veel schulden zou je het mischien wel doen. maar is het niet nodig dan zou ik de mijne ook niet weg doen. ben te gek op haar en zei is belagrijker dan geld

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:47

Wat betreft Coco.
Kort en krachtig.....
Nee Haha!

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:49

nee ik zou mijn paard nooit verkopen
je verkoopt je hond toch ook niet Tong uitsteken

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:52

_sharona_ schreef:
ik schrik echt van sommige dingen die hier staan , van jaa met een strik erom heen enzo! ik zie mijn paard niet als een ding of iets maar echt als mijn beestje en mijn vriendinnetje. Ze kunnen bieden wat ze willen maar dyna is voor mij meer waard dan welk bedrag dan ook.

kun je niet echt over oordelen als je het zelf nooit hebt meegemaakt
begrijp me niet verkeerd; mijn paard is ook mijn alles en dat was het paard van mijn vriendin ook (superpaard met toppapieren en uiteindelijk ook topprestaties); maar zij kreeg er wel ff een bedrag met 5 nullen erachter voor geboden; je snapt in zo'n geval kun je echt geen nee meer zeggen
en mensen die zo veel geld voor een paard betalen zullen er ook echt wel goed voor zorgen

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:53

Ook hier eentje die geen van drie mijn paarden voor veel geld weg zou doen..

Een jaar of 4 geleden ook een goed spontaan bod gehad op 1 van mijn merries, maar nee, niet gedaan... ben gek op alle 3 mijn paarden, ze geven me meer dan wie ook geven kan, in geld uitgedrukt...

En nee, wat betreft een ander paard, er zit toch verschil tussen een band en een band met een paard...

Ik heb gewoon 3 bijzondere dames hier, en nee, voor geen geld gaan ze hier weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:59

tamaramt schreef:
begrijp me niet verkeerd; mijn paard is ook mijn alles en dat was het paard van mijn vriendin ook (superpaard met toppapieren en uiteindelijk ook topprestaties); maar zij kreeg er wel ff een bedrag met 5 nullen erachter voor geboden; je snapt in zo'n geval kun je echt geen nee meer zeggen
en mensen die zo veel geld voor een paard betalen zullen er ook echt wel goed voor zorgen

Natuurlijk kan dat wel Clown
Het is maar wat je liever hebt; dat geweldige paard of die smak geld. Ik durf wel te beweren dat mijn paard voor geen enkel bedrag weggaat hoor. Voor mij is zij namelijk de leukste en de liefste, maakt niet uit hoeveel paarden ik voor het bedrag dat ik voor haar krijg kan kopen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:01

Ik wil niks verkopen,maar als er een debiel is die echt 1.000.000 euro zou willen geven voor mijn paard,dan neem ik zo aan dat die persoon er ook heel goed voor is.
In dat geval gaat ze weg.
(maar niet voor minder) Clown

Ezri_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:04

"NEE, NEE en nogmaals NEE", al meerdere biedingen gehad (ook met wel heel schandalig hoge bedragen) maar mijn antwoord blijft NEE...duidelijk toch Haha!

sannepakito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:09

NOOIT! voor nog geen miljoen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:10

Ik denk ook dat het wel erg uitmaakt of dat het je enige paard is waar je alles mee doet en die je alles is. Als je zoals ik meerdere paarden hebt voor de sport en je hebt ze op een bepaald niveau lopen dat je weet dat er aandacht voor is, is het denk ik al anders. Als bij mij een paard verkocht wordt is die stal wel leeg, maar die ernaast gevuld. en die lege box is waarschijnlijk binnen de kortste keren weer gevuld.
Wat niet wil zeggen dat ik niet totaal gek ben op mijn paarden. Werk er iedere dag mee en knuffel en kroel er ook echt graag mee, maar ik ben niet de enige die goed voor ze zal zorgen. En als je veel geld besteed aan een paard zorg je dr ook goed voor.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:15

peanutbutter schreef:
Ik denk ook dat het wel erg uitmaakt of dat het je enige paard is waar je alles mee doet en die je alles is. Als je zoals ik meerdere paarden hebt voor de sport en je hebt ze op een bepaald niveau lopen dat je weet dat er aandacht voor is, is het denk ik al anders. Als bij mij een paard verkocht wordt is die stal wel leeg, maar die ernaast gevuld. en die lege box is waarschijnlijk binnen de kortste keren weer gevuld.
Wat niet wil zeggen dat ik niet totaal gek ben op mijn paarden. Werk er iedere dag mee en knuffel en kroel er ook echt graag mee, maar ik ben niet de enige die goed voor ze zal zorgen. En als je veel geld besteed aan een paard zorg je dr ook goed voor.

ik ben het met je eens alhoewel ik maar 1 paard heb
ik zou hem ook niet weg willen doen maar voor een goed bedrag toch wel
p.s. je hebt echt leuke paarden in je profile; zijn die allemaal van jou of werk je op een stal??

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:17

Ik ben daar heel eerlijk in, als men echt goed biedt en mijn paard een goed huis kan bieden dan gaat hij.....met pijn in m'n hart, dat wel.

Maar voor dat geld kan ik een leuk jong dier terug kopen en nog een hoop andere dingen doen waar de rest van het gezin ook van kan profiteren. Dus ja Ja

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:19

Nee, ik heb een veel te hechte band met hem..

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:21

Nee. Absoluut niet.

Krijg nu al tranen in mijn ogen aan de serieuze gedachte zonder haar te moeten. Dat zou ik echt niet aankunnen.

Ben bang nooit meer zo'n paard te kunnen vinden.
Laatst bijgewerkt door SHALALA op 21-07-08 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:21

RedPassion schreef:
tamaramt schreef:

Natuurlijk kan dat wel Clown
Het is maar wat je liever hebt; dat geweldige paard of die smak geld. Ik durf wel te beweren dat mijn paard voor geen enkel bedrag weggaat hoor. Voor mij is zij namelijk de leukste en de liefste, maakt niet uit hoeveel paarden ik voor het bedrag dat ik voor haar krijg kan kopen.

Ik hoef daar dan echt niet over na te denken, ik pak dat bedrag met 5 nullen Ja
Geld maakt niet gelukkig maar het is toch verrekte makkelijk om te hebben. Al zou ik geld in overvloed hebben dan zou ie blijven maar in mijn geval betekent zo'n bedrag legio mogelijkheden. En er zijn leuke paarden genoeg te vinden hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:28

maikeltje schreef:
Ik hoef daar dan echt niet over na te denken, ik pak dat bedrag met 5 nullen Ja
Geld maakt niet gelukkig maar het is toch verrekte makkelijk om te hebben. Al zou ik geld in overvloed hebben dan zou ie blijven maar in mijn geval betekent zo'n bedrag legio mogelijkheden. En er zijn leuke paarden genoeg te vinden hoor.

Prima dat jij daar zo over denkt, maar voor mij werkt het niet zo. Ik heb het echt niet breed, maar mijn paard is me heel veel waard. Natuurlijk zijn er genoeg leuke paarden, maar ik neem geen genoegen met leuk. Mijn paard is perfect voor mij en ik denk dat ik zoiets niet snel nog een keer vind.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:30

ik zou alleen overgaan tot verkoop (met 5 0en ) als ik er zeker van ben dat het paard een goed huis krijgt.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:31

oh nee gipsy zou ik nooit weg doen, voor welk bedrag ook.
maar die moonlight van mij wel hoor.
ja hoor met een strikkie om ze hals en pluim op ze kop. aju zeg ik dan.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:33

nee, nein, no, non, njet

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:34

@RedPassion: Nee, dat gevoel heb ik ook, sterker nog, ik ondervindt het op dit moment zelf dat ik geen paard kan vinden wat aan mijn vorige kan tippen.

Maar ik zie wel om me heen dat de keuze in een leuk, mooi en goed paard wat groter wordt naarmate je meer te besteden hebt.

Shantiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:34

ik moet er echt niet aan denken om mijn paard in te ruilen voor een geld bedrag met 5 nullen! Mijn paard is mijn alles. GELD MAAKT NIET GELUKKIG Clown mijn paard, zei maakt mij gelukkig!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:36

Ik denk dat het er een beetje van af hangt hoe je tov je paard staat, is het een sportpaard en wil je écht hoog komen dan geloof ik van wel, is het een paard waar je gewoon je ding mee doet dan zeg je misschien sneller nee.
Ik zou graag mijn huidig paard nog tot zijn top rijden, en als ze mij dan ht vierdubbele geven prima, maar nu niet, nu ben ik nog lang niet uitgeleerd en hij ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:37

maikeltje schreef:
.Maar ik zie wel om me heen dat de keuze in een leuk, mooi en goed paard wat groter wordt naarmate je meer te besteden hebt.

Ja, dat is over het algemeen ook wel zo.

Maar aangezien ik het perfecte paard (voor mij dan Knipoog) al heb, zie ik niet in waarom ik haar zou verkopen voor een groot bedrag om vervolgens weer op zoek te gaan naar zoiets. Al houd ik dan geld over, ik denk dat ik er niet gelukkiger van zou worden.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:39

Ik heb pas nog een zeer goed bod voor mijn hafje gekregen. Daar heb ik toch wel een paar dagen heel goed over nagedacht. Na die mensen nagetrokken te hebben bleken ze ook niet te kloppen dus dat maakte de beslissing wel heel makkelijk. Maar ben er nu ook wel uit dat ze toch niet weg was gegaan Haha! Mn meisje blijft lekker bij mij Haha!