Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Naomi schreef:johhh dan heb ik jou paardje nog lopen aaien hehe
bianca had gereageerd op een advertentie van mij , maar toevallig heb ik eerst ook bij haar op stal gestaan, waar ik eerst met flame stond voordat ze weer bij deze mensen kwam.
ik en mijn moeder gaan eerst alles regelen met donja en daarna bel ik ooms op of ik die stal kan vasthouden..
er staan er 2 vrij..
als het allemaal goed loopt, dan zal ik je wel tegenkomen..
ik ga toch nog wel misschien een x mee met bianca
Naomi"]
...
mijn moeder heeft ook de mevrouw waar ze nu staat gesproken, ze vind me egoistisch en wou dat ik weg ga daar als het kon, en nu ineens zegt ze dat ik haar niet zomaar weg kan halen![]()
[/quote]
De mevrouw kan je niet tegenhouden om Flame mee te nemen, neem een foto toestel mee![]()
[quote="Naomi schreef:ik heb een hele lange brief ontvangen, ze vond me erg aso dat ik en de personen waar ik mee was o.a mn vader niet mee hielp met de ppaarden toen we er waren en dat ik een half uur te laat was..
jah we waren de weg even kwijt, dus waren iets later dan afgesproken, maar ik had een sms gestuurd...
ze vind iig dat ik me niet aan de afspraken hou en daarom wilt ze het voer geld verhogen...
russel schreef:
Ga anders eerst even bij het politieburea langs voor je Flame ophaalt. Neem al je papieren van Flame, foto's, brieven, faxen, naam DA etc. mee als je er naar toe gaat. Vertel dat je mogelijk je paard niet mee krijgt en dat je assistentie van ze wil. Ben je tenminste goed voorbereid en als ze eerst geld wil en dan pas Flame afstaat, zijn er tenminste neutrale mensen bij.
Gracy schreef:Inderdaad verstandig advies v.d Bokkers om papieren mee te nemen en het kan ook geen kwaad om te informeren bij de politie (kan beste dat ze dit als civiele zaak behandelen.. en een afwachtende houding neemt).
Neem ook wat geld mee om persoonlijk de allerlaatste afrekening te regelen als je nog een openstaande bedrag hebt.
Spikkel schreef:hoe is het met zijn pezen ofzoiets , waar hij over gestruikelt was met die balen hooi ?En er een plas bloed lag.Zal je ooit nog met hem kunnen rijden?En de foto's in je profiel doen het niet.Veel geluk met Flame , ik hoop dat alles beter word met hem !Ik heb het verhaal een tijdje gevolgt , dan weer niet en nu al een paar dagen weer wel.Flame boft met zo'n baasje als jij!:)) denk aan alle leuke momenten die jullie nog samen gaan hebben , ben je eindelijk van al dat stinkmodder gedoe van af.En hoe zit het met je ex , wil hij Flame terug ?Sorry dat ik dit allemaal vraag maar al die reacties is een beetje vaag en veel om te lezen.Doe maar een dikke knuffel en kus aan Flame van me en nog veel geluk !
Naomi"]
ik heb vandaag die mense gebeld en kreeg een preek joh
wat gracey zegt is waar ik snap dat ook allemaal niet zo van die mevrouw
de dierenarts heeft tegen haar gezegd dat hij me vreemd vond en dat hij denkt dat ik die mevrouw bedonderd.
[/quote]
Ehum... heeft zij dat zo gezegd tegen jou zeker?
Probeer een schriftelijk verklaring te krijgen van de DA, zoals een Bokker eerder zei; het is normaal zoiets als paardeneigenaar op te vragen, ze controleren niet of je wel of niet verzekerd bent en jij heb wel baat bij om het in handen te hebben!!!
[quote="Naomi schreef:die mevrouw zegt dat het nu wel goed gaat met flame en dat ze niet meer mager is, volgens mij gaat dat niet in een week