Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
christel1857 schreef:Ik zou niet eens een paard van minder dan 3000 willen... nee doe mij maar een gezond paard waar ik een paar maanden meer voor moet sparen -jj-
russel schreef:Dus die zijn niet gezond? Ik kocht mijn paard voor 8000 gulden inclusief zadel, 3000 euro is toch bijna 7000 gulden. Daar zijn tal van leuke en gezonde paarden voor te koop.
sjorsie schreef:russel schreef:Dus die zijn niet gezond? Ik kocht mijn paard voor 8000 gulden inclusief zadel, 3000 euro is toch bijna 7000 gulden. Daar zijn tal van leuke en gezonde paarden voor te koop.
guldenprijs kan je niet meer vanuit gaan een paard wat vroeger 2500 gulden kostte , kost nu 2500 euro of meer
ben zelf ook aan het kijken (maar dan voor een leuke 2jarige) meer dan genoeg keus..nu nog (een goeie) uitkiezen
christel1857 schreef:Ik zou niet eens een paard van minder dan 3000 willen... nee doe mij maar een gezond paard waar ik een paar maanden meer voor moet sparen -jj-
.amazone12 schreef:hoi
Redrumfox schreef:Even een update: we zouden dit weekend dus naar een handelsstal in Lunteren gaan, dit ging niet door want er was daar een open dag. Ook zouden we bij een particulier een andalusiër gaan bekijken, maar ook dát ging niet door want het regende pijpenstelen.
Nu moeten we voor dit beide nog een nieuwe datum prikken, een vrijdag gaan we waarschijnlijk bij een arabier ruin kijken. (en ja, hij valt mooi binnen mijn budget en ook nog eens incl. toebehoren)
)
Redrumfox schreef:femmefatale: ik zal zo even een kijkje nemen, dankje.
sunniva: nee, het is een schimmel. (staat hier op bokt)
...... christel1857 schreef:Ik zou niet eens een paard van minder dan 3000 willen... nee doe mij maar een gezond paard waar ik een paar maanden meer voor moet sparen -jj-
tjady schreef:Geduldig wachten. Er komt er vanzelf een voorbij in jou prijsklasse. Misschien dat het even duurt, maar de aanhouder wint.
Succes!!