En daarbij heeft mijn paardje het prima bij mij, en hoeft geen gouden stal.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arieskuh schreef:ja!
en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!
Citaat:Ja dan zal ik toch echt nog NEE zeggen.
Zou er niet aaan willen denken.
VeerenAshley schreef:Om Runningkawa maar eens te herhalen: Waarom denkt iedereen toch steeds dat paarden die voor een miljoen worden gekocht een fijn leven krijgen? Wat geeft een paard om de spreekwoordelijke gouden stal?
Wat wij denken dat een luxe leven is voor paarden, is totaal vanuit ons mens-zijn gedacht. Een paard hoort buiten in de wei met soortgenoten, niet in een stal en dan waarschijnlijk helemaal ingepakt met beschermers en drie dekens want stél dat ie zich bezeert of kou vat.
Ik zou liever hebben dat mijn pony naar iemand gaat die er niet veel geld voor kan geven, maar haar wel een wei kan bieden en een paardwaardig bestaan.
benangelique schreef:ja, zonder problemen. poets hem nog mooi op voor de nieuwe eigenaren en doe er een grote strik omheen!