Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
poes schreef:LindaV schreef:Nu toch maar even reageren. Ik heb ook nog een dagje gezocht naar Paloma. Van hot naar her gestuurd. Gelukkig staat ze nu bij jou.
Maarr, ze stond nu toch bij die handelaar.. Omdat je zo met het geld zit.. Ze zou niet meer naar de slacht gaan toch? Je had haar niet hoeven kopen.. Maar goed.
*Wacht geduldig tot heel bokt over haar heen komt walsen*
Dit is ook mijn vraag. Begrijp me niet verkeerd: ik vind het top wat iedereen gedaan heeft om deze pony van de slacht weg te houden. Maar als ze nu bij een handelaar stond, had ze dan geen goede kans?
No offense maar hoe Lynn nu met paloma omgaat is niet wereldschokkend en veel mensen zouden haar zo kunnen aanpakken..
slimmerik schreef:Ze stond dus nu bij een handelaar die haar ook zo voor de slacht weggekocht had (tenminste zo waren de berichten). Gezien het vermoeden bestond dat dit paardje mogelijk wéér in verkeerde handen kon vallen en Lynn en wij haar lot enorm aantrokken, was het nu of nooit.
Lynn kon niet weten dat Paloma zich niet wéér zou verzetten bij de volgende eigenaar en om al het gesleep met het arme dier te beëindigen heeft ze haar opgehaald. Lynn en wij wilden er zeker van zijn dat ze nu wél een eerlijke kans zou krijgen.
Cayenne schreef:Maar Lynn gaat niet weg vanwege Paloma
slimmerik schreef:Ze stond dus nu bij een handelaar die haar ook zo voor de slacht weggekocht had (tenminste zo waren de berichten). Gezien het vermoeden bestond dat dit paardje mogelijk wéér in verkeerde handen kon vallen en Lynn en wij haar lot enorm aantrokken, was het nu of nooit.
Lynn kon niet weten dat Paloma zich niet wéér zou verzetten bij de volgende eigenaar en om al het gesleep met het arme dier te beëindigen heeft ze haar opgehaald. Lynn en wij wilden er zeker van zijn dat ze nu wél een eerlijke kans zou krijgen.
slimmerik schreef:slimmerik schreef:Ze stond dus nu bij een handelaar die haar ook zo voor de slacht weggekocht had (tenminste zo waren de berichten). Gezien het vermoeden bestond dat dit paardje mogelijk wéér in verkeerde handen kon vallen en Lynn en wij haar lot enorm aantrokken, was het nu of nooit.
Is dit geen antwoord genoeg Russel?? Of heb je me bij de foeis staan waardoor je mijn berichten niet kunt zien??![]()
russel schreef:Paloma had bij een leuke eigenaar terecht kunnen komen, nu maar afwachten hoe Lyn terecht komt.
marijkedam schreef:russel schreef:Paloma had bij een leuke eigenaar terecht kunnen komen, nu maar afwachten hoe Lyn terecht komt.
Paloma IS bij een leuke eigenaar terecht gekomen.
En ik weet zeker dat ze Lynn niet naar de een of andere laat gaan, en dat ze selectief zal zijn in de keuze van een nieuwe geschikte eigenaar.
marijkedam schreef:Tuurlijk, dat kun je nooit 100% weten. Maar ja, als iedereen z'n paard daarvoor maar niet moet verkopen, zouden veel mensen met te veel paarden zitten.
runningkawa schreef:En veel mensen zonder