Als je het niet tegen mij hebt, Quellian, maar tegen MarleenUsar gebruik dan niet mijn post over onmogelijk daarvoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terorita schreef:alles Kan alleen wim Kan die Kan niet meer
terorita schreef:alles Kan alleen wim Kan die Kan niet meer
terorita schreef:zou kunnen
terorita schreef:zou kunnen
marleen_usar schreef:Ga nou niet vertellen dat wim Kan daar rond vliegt?
Cheveyo schreef:Ben niet bang door dat geopperde paranormale hoor.
Als je het niet tegen mij hebt, Quellian, maar tegen MarleenUsar gebruik dan niet mijn post over onmogelijk daarvoor
Nikj schreef:Wie is trouwens Wim Kan?
Marye78 schreef:Zo wat een raar verhaal.. Heb alles even bijgelezen, vind t wel vreemd dat iedereen ineens aan iets paranormaals gaat denken hoor, dat is wel laatste wat in me op zou komen. Vooral omdat er echt bloed in het spel is. Als ik zo lees over die marokkanen die die schapen daar hebben geslacht leg ik daar toch eerder een link bij. Je weet nooit, misschien vonden zij wel een reden om dit te doen (hekel aan paarden/paardenmensen/ziekelijke humor/angst inboezemen)...
Tyrza schreef:marleen_usar schreef:Ga nou niet vertellen dat wim Kan daar rond vliegt?
Goh, en nu ineens doe je er luchtig over? Net werd je keel nog dicht geknepen?
amberS schreef:ik denk dat daar gwoon een misdrijf is gepleegd.. en het lijk meegenomen??
marleen_usar schreef:Nee effe serieus nu, ik denk dat het te maken heeft met iemand die woorden heeft gehad met iemand van de stal.Zou het anders niet weten, een vreemde gaat toch geen dingen daar doen lijkt mij?
marleen_usar schreef:Nee effe serieus nu, ik denk dat het te maken heeft met iemand die woorden heeft gehad met iemand van de stal.Zou het anders niet weten, een vreemde gaat toch geen dingen daar doen lijkt mij?