Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kainit schreef:Het lijkt hier meer op een volkstribunaal dan op een forum, daargelaten dat de bedoelingen en uitleg van de Prof "op zijn minst vaag en bedenkelijk" overkomen. De reputatie van Stal Duin en Daal is ook diskutabel. Maar om op via dit forum met alleen maar aannames en veronderstellingen op voorhand te gaan beschuldigen vind ik wel wat ver gaan.
Ik heb een paar weken geleden op diverse forums ,onder meer hier op Bokt, mensen zich zien uitspreken over een "Dierenbeul" Marrum, die zij het liefste zouden stenigen en een langzame dood toe wensten. Achteraf was er geen sprake van dierenmishandeling.
maar een door de media aangedikte veronderstelling. en door de politiek gebruikt voor extra aandacht.
persoonlijk vind ik dat er eerst voor degelijk bewijs en deugdelijke argumenten gezorgd dient te worden, voordat men mensen openbaar aan de schandpaal nagelt.
HFerguson schreef:viewtopic.php?f=1&t=686173&p=20651640&hilit=#p20651640
ondertussen waren er een aantal slimmerikken die vraagtekens gesteld over het doel van dit alles en daaruit onstond een brei van verwarring, schaduw accounts, ophelderingen, ontkenningen, steunbetuigingen, opmerkingen hopelijk blijft dit topic open, Want ook ik heb geen goed gevoel bij Stal en Duin,
Kimberley77 schreef:Professor, ergens op een blz legt u uit dat Stichting Horses Care Group is ontstaan en jong is. Laat ik nu contact met Daphne hebben gehad, al een aantal jaar terug overhaar inzet voor ditzelfde project, misbruikte en mishandelde kinderen te laten ponyrijden. Zij zat destijds in een team bij mij en nog een aantal bokkers. Zij gaf destijds al te kennen dat zij graag op haar erf iets wilde organiseren om die kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen (mooi project) en op tehrapeutische basis. Ze wilde een soort van braderie organiseren om centjes binnen te halen en allerlei soorten voer verkopen en wormenspuiten etc (wat een zaakje van haar was destijds, hoe dat nu zit geen idee) om tevens centjes in te zamelen. Dat project bestond toen onder de naam Horses Concept Group, dat project bestaat dus al wel degelijk veel langer, onder haar hoede.
Er is toen ook een topic geopend hierover, dat is gok ik een jaar of 2 terug, ook namens iemand anders, want Daphne zelf had een ban hier op bokt.
Wij hebben haar toen vriendelijk verzocht uit het team t stappen, omdat zij geld op een manier wilde verdienen om haar stal beter te kunnen runnen en dat niet geheel op een nette manier ging, mensen onder valse voorwendselen laten doneren.
Ik hoop dat dit inmiddels veranderd is en zij na zo hard op dr muil te zijn gegaan het toch anders aan gaat aanpakken.
kainit schreef:Hebben we het hier over de zelfde professor !?
http://www.pferde.de/index.php?id=428&backPID=428&tt_news=3948
Of ben ik de weg kwijt
slimmerik schreef:Kimberley77 schreef:Professor, ergens op een blz legt u uit dat Stichting Horses Care Group is ontstaan en jong is. Laat ik nu contact met Daphne hebben gehad, al een aantal jaar terug overhaar inzet voor ditzelfde project, misbruikte en mishandelde kinderen te laten ponyrijden. Zij zat destijds in een team bij mij en nog een aantal bokkers. Zij gaf destijds al te kennen dat zij graag op haar erf iets wilde organiseren om die kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen (mooi project) en op tehrapeutische basis. Ze wilde een soort van braderie organiseren om centjes binnen te halen en allerlei soorten voer verkopen en wormenspuiten etc (wat een zaakje van haar was destijds, hoe dat nu zit geen idee) om tevens centjes in te zamelen. Dat project bestond toen onder de naam Horses Concept Group, dat project bestaat dus al wel degelijk veel langer, onder haar hoede.
Er is toen ook een topic geopend hierover, dat is gok ik een jaar of 2 terug, ook namens iemand anders, want Daphne zelf had een ban hier op bokt.
Wij hebben haar toen vriendelijk verzocht uit het team t stappen, omdat zij geld op een manier wilde verdienen om haar stal beter te kunnen runnen en dat niet geheel op een nette manier ging, mensen onder valse voorwendselen laten doneren.
Ik hoop dat dit inmiddels veranderd is en zij na zo hard op dr muil te zijn gegaan het toch anders aan gaat aanpakken.
Mag ik je vragen wat voor 'n "team" dat was?
kinscem schreef:Bij hun gaat het alleen maar om geld. Nog iets toen ik daar stond als pension klant kreeg ik een rekening en kon die per bank betalen, later gehoord van andere ex-pension klanten moesten ze zwart betalen er kon niet meer bank betaald worden, hoezo verdacht (heeft de bank beslag gelegd op hun rekening?).