Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:13

Daantjuhh: Dat bedoel ik dus. Op een gegeven moment erger je je er gewoon aan. Tis gewoon niet leuk voor de overige Bokkers.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:15

Shanna16 schreef:
.

Enneh, voor mijn gevoel ging het ECHT niet zo slecht als de punten doen vermoeden. Heb de proeven al een keer of drie na zitten kijken met mijn neus praktisch tegen het beeldscherm en de coupons erbij. Dat wil niet zeggen dat het vlekkeloos was en winst waard was, maar ik heb punten gezien waarvan ik dacht 'Tja...' bij het zien van het cijfer en het commentaar.

Kijk, dit snap ik dus niet. Dit is wat Shanna vannacht zelf postte (zie blz.8 geloof ik)
Kennelijk had Shanna haar punten en coupons toen wel al en dan tel je ze toch na!
Dan hoef je toch niet vanmiddag er pas achter te komen dat je geen verlies hebt, trouwens als je gem. iets meer dan 45% zou hebben dan zie je dat toch in je cijfers?
Oke, het was laat, lange dag gehad en een teleurstelling achter de rug, maar even tellen had een hoop gezeur op bokt en teleurstelling voor Shanna zelf gescheeld.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:16

SaskiaKur schreef:
Daantjuhh: Dat bedoel ik dus. Op een gegeven moment erger je je er gewoon aan. Tis gewoon niet leuk voor de overige Bokkers.

Maar ja wat doe je eraan???

Daar kan shanna niks aan doen.

Dat doen die overige bokkers die reageren...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:17

SaskiaKur schreef:

ja dat is ook frustrerend,maar daar kan Shanna16 toch niks aan doen?

al heb ik daar ooit weleens ook een opmerking over geplaatst bij iemand anders

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:18

idje schreef:
Shanna16 schreef:
.

Enneh, voor mijn gevoel ging het ECHT niet zo slecht als de punten doen vermoeden. Heb de proeven al een keer of drie na zitten kijken met mijn neus praktisch tegen het beeldscherm en de coupons erbij. Dat wil niet zeggen dat het vlekkeloos was en winst waard was, maar ik heb punten gezien waarvan ik dacht 'Tja...' bij het zien van het cijfer en het commentaar.

Kijk, dit snap ik dus niet. Dit is wat Shanna vannacht zelf postte (zie blz.8 geloof ik)
Kennelijk had Shanna haar punten en coupons toen wel al en dan tel je ze toch na!
Dan hoef je toch niet vanmiddag er pas achter te komen dat je geen verlies hebt, trouwens als je gem. iets meer dan 45% zou hebben dan zie je dat toch in je cijfers?
Oke, het was laat, lange dag gehad en een teleurstelling achter de rug, maar even tellen had een hoop gezeur op bokt en teleurstelling voor Shanna zelf gescheeld.

Dat was me nog niet eens opgevallen Vork

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:19

Als je verder kijkt had ze niet daadwerkelijk de coupons alleen cijfers over de mail geloof ik..
En daarbij is het laat... (ik heb veel ergere dingen over het hoofd gezien hoor)
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 16-10-06 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:19

Snoevie schreef:
SaskiaKur schreef:

Zeg ik dan dat dat Shanna´s schuld is? Misschien komt het zo over, ofzo. Maarja, het blijft houden. Misschien moeten ze daar wat aan doen. Want als dit denkelijk heel lang door blijft gaan kun je nog een fikse discussie krijgen wat niet positief word uitgedrukt.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:20

Ik denk dat dat eeuwige kijken op afstammingen nog veel ergelijker is! Vandaar ook dat ooit iemand 'no idea x unkown' als afstamming van haar paard in de topictitel zette Haha! Daar erger ik me persoonlijk veel meer aan. De paarden hebben geen naam meer maar alleen nog een leeftijd, niveau en afstamming.

Jammer Shanna dat het niet gelukt is met de winstpunt, veel succes met de rest van de paarden.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:21

@ saskiakur
Maar wat moet je eraan doen dan?

Ik kan geen bokker verplichten om wat in mijn topic te zetten?

@ilsemarie.
Ik heb een stermerrie (wat ik ook in de titel heb gezet, en daar kwam geen reactie op hoor)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:21

nouja komt wel een beetje zo over,sorry als het niet zo bedoeld was.........

en idd van die afstammingen,is wel lichtelijk irritant Tong uitsteken
en dan vooral mensen met Gribaldi's en Ferro's (geintje hoor)

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:22

daantjuhhh schreef:
@ saskiakur
Maar wat moet je eraan doen dan?

Ik kan geen bokker verplichten om wat in mijn topic te zetten?

@ilsemarie.
Ik heb een stermerrie (wat ik ook in de titel heb gezet, en daar kwam geen reactie op hoor)

Ik weet niet, Daantjuhh. Het was een suggestie Knipoog Je houd het nooit tegen.
Over de afstammelingen heb je het ook, daar heb je gelijk in! Ja Maar ik zie nog bij sommige dat daar ook niet altijd op word gereageerd.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:23

Snoevie schreef:
nouja komt wel een beetje zo over,sorry als het niet zo bedoeld was.........

en idd van die afstammingen,is wel lichtelijk irritant Tong uitsteken
en dan vooral mensen met Gribaldi's en Ferro's (geintje hoor)

Haha, kej. Het was in ieder geval niet zo bedoeld! Clown Over dat grapje met Ferro, etc. heb je degelijk gelijk. Als er maar Ferro, Gribaldi of ener ander bekende afstammeling staat dan heb je zo 2 pagina´s of meer vol Ja

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:23

Shan, echt zonde, had het je echt gegund. Van bokt moet je je echt niks aantrekken, de meerderheid is denk ik gewoon jaloers. Schijnheilig

Dan Shanna kan rijden zou ik maar niet aan twijfelen als ik jullie was! Dancer naar het M1, Boas in het Z2 en Hillie in een half jaar M1. En ja, al deze pony's heeft zij zelf opgeleid!

Ik denk ook dat Shanna bewust niet eerder heeft gereageerd zodat ze goed kon nadenken hoe ze dit jullie ging vertellen.. En als er dan uiteindelijk uit komt dat het toch geen verliespunten zijn en dat sommige van jullie het niet geloven, nee sorry dat vind ik echt heel laag!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:24

Shanna, ik heb je topics allemaal gevolgd, en ik ben blij dat ik gewoon blij voor je was Lachen Het lijkt me geweldig om Taco te mogen rijden, en helemaal om hem te starten, het is echt een superfjord. Het is jammer dat je je winst niet hebt gereden, want daar ging je voor, maar helaas pindakaas, en volgende keer beter.
Ik snap alle ophef niet zo, kan me voorstellen dat je minder zin hebt om te reageren wanneer het slecht ging in plaats van goed, maar je bent tenminste niet te beroerd om te reageren. Dat het niet binnen 5 minuten was, tja, sommige mensen kunnen daar moeilijk over doen... Knipoog

Iig, veel succes met je andere paardje, en ik hoop dat je ondanks alle ophef toch hebt genoten van het rijden op Taco, anders is het pas écht erg Haha!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:25

@saskiakur
Je kunt er niks aan doen denk ik.
vandaar dat ik mij er maar bij neergelegd heb.
net zoals ik het een keer niet eens ben met de jury..
Ik leg me erbij neer en ga de volgende x weer gewoon vrolijk bij de jury straten en hopen op beter resultaat!

SaskiaKur

_Madelon schreef:
Shan, echt zonde, had het je echt gegund. Van bokt moet je je echt niks aantrekken, de meerderheid is denk ik gewoon jaloers. Schijnheilig

Dan Shanna kan rijden zou ik maar niet aan twijfelen als ik jullie was! Dancer naar het M1, Boas in het Z2 en Hillie in een half jaar M1. En ja, al deze pony's heeft zij zelf opgeleid!

Ik denk ook dat Shanna bewust niet eerder heeft gereageerd zodat ze goed kon nadenken hoe ze dit jullie ging vertellen.. En als er dan uiteindelijk uit komt dat het toch geen verliespunten zijn en dat sommige van jullie het niet geloven, nee sorry dat vind ik echt heel laag!

Ieder mens heeft een mening en dat moet je ook respecteren. Tja, dat andere mensen het wat harder uitdrukken op de PC dat is een andere zaak, maar andere mensen willen gewoon hun eigen `ding´ kwijt. Dat het wat oplevert.... Cool

SaskiaKur

daantjuhhh schreef:
@saskiakur
Je kunt er niks aan doen denk ik.
vandaar dat ik mij er maar bij neergelegd heb.
net zoals ik het een keer niet eens ben met de jury..
Ik leg me erbij neer en ga de volgende x weer gewoon vrolijk bij de jury straten en hopen op beter resultaat!

Amen! Pling

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:27

Snoevie schreef:
SaskiaKur schreef:

In principe is het zo: Shanna,plaatst haast iedere week wel nieuwe foto's(Zowiezo toen destijds met Boas).Waardoor ze vanzelf heel bekend word.
Dus als ze weer een nieuw HAW-topic opent,dan krijgt ze vaak minimaal 3 pagina's vol met reacties. Door de bekendheid,en vaak de mooie pony's/paarden die ze aangeboden krijgt om te rijden. Haha!
Waardoor iedereen al een soort van verwachting van haar vormt! Ja En dus ook nu weer met Taco.
Al had ze het wel een beetje opgeblazen door eerst een topic te openen met: Wie het mysterieuze paard zou zijn met wie ze eenmalig Z1 zou starten.

zie dit niet als negatieve kritiek ,maar meer als normale realiteit! Lachen

Even een vraagje:je hebt dus nu even een startkaartje aangevraagd alleen voor 1 concours? Bloos!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:38

SaskiaKur schreef:
talented schreef:
Dit topic gaat sowieso vrijwel nergens over, als ik een aantal profielen bekijk van mensen die hier reageren, dan is dat nog zorgelijker dan de punten van Shanna ! Haha!

Je kunt niet iemand beoordelen qua profiel

dat vind ik ook. foto's zeggen absoluut niets. en dat heeft ook helemaal niks te maken met dit onderwerp.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:43

Jammer van de punten maar (als die msschien nog komt) volgende keer beter en anders veel succes op je andere paardjes! En we vergeten volgens mij wel een beetje de prestaties die ze heeft neergezet met hilbert nietwaar? En al die topics die ze opend... Waarom zeggen mensen dat ze dit doet voor de aandacht...?? Misschien is ze wel supertrots op haar paardjes omdat ze het zo goed doen met haar! ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor de aandacht doet hoor!

En gelukkig vielen de punten toch nog mee shan Knipoog Komt wel goed met die zwarte mooierd van je Tong uitsteken

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:55

Ilsemarie schreef:
De paarden hebben geen naam meer maar alleen nog een leeftijd, niveau en afstamming.

En een setje Knipoog.

Ik kan me voorstellen dat als je twee keer verlies rijdt, je er liever eerst zelf even over nadenkt voor je alles op Bokt neer zet...
Niemand zegt dat ze het er niet op zou zetten, dat wordt hier alleen maar gesuggereerd...

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:05

Misser schreef:
Ilsemarie schreef:
De paarden hebben geen naam meer maar alleen nog een leeftijd, niveau en afstamming.

En een setje Knipoog.

Ik kan me voorstellen dat als je twee keer verlies rijdt, je er liever eerst zelf even over nadenkt voor je alles op Bokt neer zet...
Niemand zegt dat ze het er niet op zou zetten, dat wordt hier alleen maar gesuggereerd...

Er was een foutje gemaakt ze had geen 2 verlies Knipoog

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:09

sologirl schreef:
Er was een foutje gemaakt ze had geen 2 verlies Knipoog

Weet ik, ben ik ook blij om voor haar, maar daar ging ze eerst zelf wel vanuit. Dat bedoelde ik Knipoog.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:13

Ow okee srry verkeerd begrepen Tong uitsteken

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:18

Oh, dus als je 2 vp tóch gehaald had, dan was het de Jury? Nors opkijken
En ook om je zelf meteen te verdedigen over de topics die je geopent had over 'het mysterieuze boktpaard' door te zeggen dat het aan Kelly lag, dat zei 't wilde, vind ik eigelijk erg laag van Shanna. (Ook al zou 't zo zijn, je wilde het zelf!)
Blijf er toch nog steeds bij dat Shanna, om het kort te zeggen, om complimentjes vraagt. En als ze die niet krijgt dan gedraagt ze zich als slachtoffer. Lips are sealed