skessa schreef:Fjalar blijft gewoon een ruin hoor!
Is hij goed uit de narcose gekomen?
Inderdaad, Fjal blijft gewoon mijn ventje
.
Hij is goed uit de narcose gekomen ja...Het is echt een super sterk en dapper paard.. Daarom kan ik me niet voorstellen dat hij er nu niet goed doorheen komt.. Hij is al zover gekomen..Ik denk ook dat het heeft gescheeld dat hij in de weken thuis zo goed aangesterkt is, dan kan hij zo'n operatie wat makkelijker aan ( deze was trouwens een stuk minder heftig dan de eerste, waarbij natuurlijk de penis is geamputeerd, maar narcose blijft altijd eng ) Eerste en tweede kerstdag ook naar hem geweest.....en kan gewoon uren naar hem kijken... Het is zo'n bijzonder dier.
De drains in zijn buik zien er wel een beetje vreemd uit, ik noem het maar pijpleidingen ( foto's onderweg voor de geinteresseerden ) , maar ze doen wel goed hun werk want er blijkt nog een hoop troep uit te komen.
Verder iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, doet me goed te lezen. Ik ga zo weer naar hem toe 
Met een beetje geluk mag hij ergens in januari weer naar huis...en dan zal het controle traject wel weer opnieuw beginnen... Maar vind het super fijn dat ze dat in utrecht zo netjes doen.. Ze zien hem liever 1 keer te veel, dan 1 keer te weinig. Niets meer dan lof over de mensen daar !
Claire, hou jij ook je taai he....laten we hopen dat het nieuwe jaar , een dosis goede gezondheid mee neemt voor onze paarden ( hoewel, mag vanaf vandaag eigenlijk wel eigenlijk ! ). We spreken elkaar snel weer. Als je het leuk vind kom ik een keertje op bezoek bij jou en star, ik ben een specalist geworden op het gebied van fruitmanden maken hihi.