Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bokkiej schreef:hoe laat is de lidl dicht?
Whisperke schreef:PrideDignity welke kleur deken heb jij?? Ik zet wel eens mijn paard op de wei met zweetdeken op hoor!!! Er zitten aan mijn andere zweetdekens ook gewoon kruissingels en zo aan dus het kan best. Maar deze heb ik gekocht om er snel een op te gooien!! En je kunt best met deze uitstappen, of als je even moet wachten dan kun je deze er ook gemakkelijk op en af doen!! Want je kunt de singel zo kort maken dat je hem niet eens ziet!!
xxxvagoxxx welke kleur deken heb jij??
Neonlight schreef:Ik vind het eigenlijk wel grappig dat iedereen vanmorgen toen de winkel open ging naar binnen is gestormd en als een gek aan het graaien is geweest. Ik ben gistermiddag om half 5 gegaan, de aanbiedingen zijn dan net uitgepakt, niemand aan het graaien en alle keus!
Riëtte schreef:Ik was eerst bij de "mooiste" Lidl in assen. Helaas waren de Full halsters dara al op. Wel een poetssetje gekocht en een bodywarmer. Daarna nog in het centrum geweest, daar hadden ze in alle kleuren nog maat Full liggen. Heb voor mijn collega een zwarte en grijze gekocht en voor mezelf de blauwe. Heb vanmiddag gepast: en ze zijn mooi ruim, en prima van kwaliteit. Staat super!
Heb nog even bij de dekjes gekeken, prima kwaliteit (hoewel ik het bont aan de onderzijde wel erg dun vond? Vraag me af hoe lang dat goe dblijft)) maar wel behoorlijk aan de prijs.
Palhaço schreef:ik stond om half 9 sochtends voor de deur, was maar goed ook want het werd superdruk in 10 minuten!!
heb gekocht:
- zandkleurgeblokte zomerdeken
- blauw dekje met zandkleur geblokte rand
- zwart dekje met zandkleur geblokte rand
- bodywarmer (mijn moeder)
- shampoo
- antiklit spray
- halster
dat was het geloof ik....