Lusitana schreef:Ja, maar we rijden niet als vroeger. We rijden nu "gewoon" daarom wil ik van die naam "klassiek" af, want dan duikt men meteen honderd jaar de geschiedenis in en dat hoeft dus niet.
Ik zie LDR als een aparte stroming die een toepassing heeft (en ja honderd jaar geleden ook eens heeft gehad) in "gewoon". Dat blijft de basis.
Vroeguh waren er ook genoeg tegenstanders van kin naar de borst trekken want LDR kun je het denk ik niet noemen. En was de voornaamste reden van toepassing het controle gebeuren. Mensen waren te scheiterig om een beetje vurig paard te rijden. Koningen hadden paarden, maar rijden konden ze niet.
Ik denk niet dat mensen die nu LDR gebruiken daarmee vergeleken willen worden...
Het woord klassiek in klassieke rijkunst is niet bedoeld in de betekenis van "zoals vroeger" maar in de zin van tijdloos. Vandaar dat het in mijn ogen wel een terechte uitdrukking is.
nee, dat bedoel ik niet! Ik bedoel wel dat ze allen volgens dezelfde standaard quoteren, en dat een andere standaard is dan klassiek, maar dat verhaaltje heb ik al eens gedaan.
Niet dus. Anders stond het op protocols, werd het gezegd, maar velen blijven het doen.