Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lunas schreef:- de bilriemen en kopstuk (aan neus) schuren haar kaal. Ze heeft nu geen kale plekken door exzeem meer, wel door het deken,
. Kan me ook bijna niet voorstellen dat een deken die 24/7 gedragen op een gegeven moment niet ergens schuurt. Aan de andere kant vind ik dat je dat van een kwaliteitsdeken wel mag verwachten. Ik heb niet het idee dat mijn Haf last heeft van de schuurplekjes, het ziet er alleen niet zo mooi uit. 
. Op de borst schuurt het een heel klein beetje. Het halsgedeelte zit met een elastiek vast, als een frontriem zeg maar. Dat schuurt ook een beetje. En bij de achterste klipjes van de buikflap schuurt het. Pinky_girl schreef:Zoveel schuurt mijn boett toch zeker niet!
De eerste dagen wat onder bij de beenaansluiting (het elastiek dus, weet niet of de Bucas dat ook heeft btw). Nu enkel nog bij de 'bilriemen' maar die ga ik iets losser zetten, denk dat dat al scheelt want het is sinds een weekje en toen had ik ze wat strakker gezet omdat ik dacht dat ze fladderden...
. Bij mijn paard werkt het erg goed. Verder heeft mijn paard geen schuurplekken van de Boett. JewelFamke schreef:Jewel heeft alleen 2 schuurplekjes op haar schouder voor, links en rechts.
Steffie89 schreef:JewelFamke, Ik dacht misschien dat het vliegen eitjes waren?
]