Zadeldiefstallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:36

Nikkigioa:
Er is ingebroken bij die kees wassenaar aan de hoge krocht, die heet hetzelfde en daar hebben hun het over...
Dat is al een paar weken geleden gebeurt...

Niks aan de hand dus...

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:04

nikkigioa schreef:
Joyceee schreef:
Domdomdom! Zie ik net op de vorige pagina dat er al wat staat over stal Wassenaar . Maargoed, het blijft flink balen..

Kan jij wellicht wat meer duidelijkheid bieden welke stal Wassenaar het betreft? Ik sta bij Kees namelijk (aan de Leeweg) en er is niks bekend over diefstallen bij onze buren (Klaas).

Nee, het is inderdaad bij Kees Wassenaar, in/achter dat nieuwe industrieterrein, Klei-Oost. Het is die nieuwe stal, nouja, het is nu 2 jaar oud ofzo..
Dus niks aan de hand bij jullie

netam12

Re: [centraal] zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:59

hoihoi bij ons op de manege waren ook laatst zadels gestolen ook hele mooi maar ze weten nog steeds niet wie het gedaan heeft

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:57

En op welke manege (welke plaats) sta jij Netam?

tuigie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:08

Wie kan met zekerheid zeggen dat er ook echt 30 zadels gejat zijn? Bij de nieuwe stal op de Hooge Krocht.

Want er staan ongeveer 40 pensionklanten, en er voor zover ik op de hoogte was, er minder dan 30 zadels gestolen zijn.......

knuffelpoesz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 16:47

vanacht bij ons op stal(eigen terrein met 4 paardjes) is maar 1 zadel gestolen, een ainsley dressuur 17,5 inch en een kieffer hoofdstel maat full . echt zwaar klote

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:31

tuigie:
Ik weet het niet precies en ik kon het ook niet ontdekken op de site van het LD, maar volgens mij minder als 30 want niet iedereen was zoiezo zijn/haar zadel kwijt...

*edit:
Ze blijven wel in de omgeving hangen, als ik haarlem zie staan!

tuigie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:03

ik heb zelf op de de stal gestaan op de klei.... en het waren er geen 30 die gestolen waren.... Dus het is ook wel wat opgeblazen.....

maar nog steeds flink balen als je zadel gejat wordt..

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:20

Is er trouwens ook bekend of dé grote bende ook hoofstellen meeneemt en andere waardevolle dingen die veel geld waard zijn?
En dan bedoel ik bij een overval die door dé grote bende gedaan is, waarvan er zeker 10 zadels zijn gestolen.

tuigie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:44

bij ons zijn er alleen zadels weg. En dan ook nog maar alleen de zwarte dressuur of veelzijdigheid zadels..... er hingen gloed nieuwe springzadels... deze waren niet goed genoeg....
En in mijn kast hingen 2 gloed nieuwe, nog in de verpakking, hoofdstellen en halsters....
maar deze wilde ze ook niet!

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:47

let op !!!

In Den Haag zijn ze vannacht weer bezig geweest!!

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:31

kyralovertje: Volgens mij niet...ik heb het hier op pagina 8 of 9 één keer gelezen, dat was ook hier in noordwijk, maar dat waren maar 2 zadels geloof ik...dat was volgens mij ook niet dé bende, maar volgens mij doen ze het niet...

Tuigie: Ik weet het niet, ik las het de dag erna op een website, ken de stal niet onwijs goed en de mensen ook niet, maar als het om aantallen gaat die gejat zijn kan denk ik niemand dat goed zeggen, met uitzondering van de mensen die er staan

www.zadeldiefstal.nl
Laatst bijgewerkt door Afanaisa op 06-02-06 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:34

mistral schreef:
let op !!!

Jeetje

Het is echt niet te peilen waar die lui heen gaan..zo zijn ze daar de boel aan het leeg halen en zo hoor je het weer daar...en weer van zondag op maandag

Schrikken of opkijken doe je er ook al niet meer van als je weer zoiets leest...

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 19:43

Dit is binnen vijf maanden op de zelfde stal en wel degelijk DE bende

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 01:02

Zal je zien dat de mensen van de zadelbende ook lid zijn van Bokt. Die zitten waarschijnlijk lachend achter hun computer..

Zal mij overens niks verbazen, ze weten dondersgoed wat wel bruikbaar en aantrekkelijk is, en wat niet.

Dus bij deze:"Lieve zadeldievenbende, zouden jullie er alsjeblieft mee willen stoppen? We vinden het niet zo prettig dat er zadels gestolen worden"

Zou het werken?

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 11:39

En dan ook nog zo flink zijn om zich hier aan te melden en even te reageren

Vandaag koomen die mensen van de KLPD, neemt nikki jouw zadel mee? coco alias kyralovertje

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:46

mistral schreef:
let op !!!

Dat is erg dicht in mijn buurt, waar was dat en hoeveel zadels?

xRONINIx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:51

ze zijn zondagnacht op manege berenstein geweest de meeste kasten waren opengebroken maar gelukkig voor de mensen op berenstein is het mislukt er wordt dus hebben ze niks mee kunnen meenemen

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:14

Bij Berestein hebben ze erg veel kastjes open gebroken, maar zijn gestoord door het vroeg ariveren van 1 van de personeels leden en daarom hebben ze alles laten liggen, maar de kruiwagens zaten al vol met zadels

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:57

staat trouwens een nieuwe advertentie op marktplaats, ieman die een hele partij aanbied, zadels, hoofdstellen, dekens.

zulke advertenties vind ik dan altijd meteen verdacht he?

Beber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 21:10

Ktje schreef:
Bij Berestein hebben ze erg veel kastjes open gebroken, maar zijn gestoord door het vroeg ariveren van 1 van de personeels leden en daarom hebben ze alles laten liggen, maar de kruiwagens zaten al vol met zadels

Wat een geluk, maar hoe laat was dat dan, want niemand weet hoe laat ze ongeveer inbreken.

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 23:23

candorlover schreef:
kyralovertje: Volgens mij niet...ik heb het hier op pagina 8 of 9 één keer gelezen, dat was ook hier in noordwijk, maar dat waren maar 2 zadels geloof ik...dat was volgens mij ook niet dé bende, maar volgens mij doen ze het niet...

Tuigie: Ik weet het niet, ik las het de dag erna op een website, ken de stal niet onwijs goed en de mensen ook niet, maar als het om aantallen gaat die gejat zijn kan denk ik niemand dat goed zeggen, met uitzondering van de mensen die er staan

www.zadeldiefstal.nl

Nou, ik 'sta' er (nouja, m'n verzorgpaardje dan) en het waren er geen 30 Volgens mij hoorde ik iets van 16, maar helemaal zeker weet ik het niet..

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 23:38

waar lees jij dat ik het over 30 gejate zadels heb dan? :S

De krant brulde dat, ik niet, tuigie zei dat ook al tegen mij, maar waar jullie dat vandaan halen?...

...joost mag het weten...

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 23:43

Grote zadelroof in Noordwijk
Van onze verslaggever
noordwijk-Bij een inbraak in een paardenstalling aan de Hooge Krocht in Noordwijk zijn meer dan 30 zadels gestolen.

De inbraak heeft plaatsgevonden in de nacht van zondag op maandag. De inbrekers hebben vermoedelijk hun auto op de parkeerplaats langs de N206 geparkeerd, waarna ze een gat in het schrikdraad hebben gemakt om toegang te krijgen tot de achterzijde van de manege.

Meerdere kasten zijn opengebroken om bij de zadels te komen. Vermoedelijk zijn er kruiwagens gebruikt om de de zadels te vervoeren. Mogelijk is dit door voorbijgangers opgemerkt.

De politie vraagt getuigen of personen die iets weten in relatie met de inbraak zich te melden bij de politie. Dit kan via het algemene telefoonnummer 0900-8844 of eventueel via het nummer van Meld Misdaad Anoniem (0800-7000).

*bron: http://www.leidschdagblad.nl

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:39

candorlover schreef:
waar lees jij dat ik het over 30 gejate zadels heb dan? :S

De krant brulde dat, ik niet, tuigie zei dat ook al tegen mij, maar waar jullie dat vandaan halen?...

...joost mag het weten...

He wow, rustig maar! Ik vreet je niet op! Ik zei het alleen maar, het was gewoon vriendelijk bedoelt hoor.. Ik begreep zelf ook wel dat de krant dat zei, heb het zelf trouwens ook gelezen. En jij zei dus:
Citaat:
maar als het om aantallen gaat die gejat zijn kan denk ik niemand dat goed zeggen, met uitzondering van de mensen die er staan

Dus ik dacht: nou, ik 'sta' er, en zal even zeggen dat het om iets van 16 zadels ging.
Hoef je niet gelijk boos te worden