Er is ingebroken bij die kees wassenaar aan de hoge krocht, die heet hetzelfde en daar hebben hun het over...

Dat is al een paar weken geleden gebeurt...
Niks aan de hand dus...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikkigioa schreef:Joyceee schreef:Domdomdom! Zie ik net op de vorige pagina dat er al wat staat over stal Wassenaar. Maargoed, het blijft flink balen..
Kan jij wellicht wat meer duidelijkheid bieden welke stal Wassenaar het betreft? Ik sta bij Kees namelijk (aan de Leeweg) en er is niks bekend over diefstallen bij onze buren (Klaas).
mistral schreef:let op !!!
In Den Haag zijn ze vannacht weer bezig geweest!!
mistral schreef:let op !!!
In Den Haag zijn ze vannacht weer bezig geweest!!
Ktje schreef:Bij Berestein hebben ze erg veel kastjes open gebroken, maar zijn gestoord door het vroeg ariveren van 1 van de personeels leden en daarom hebben ze alles laten liggen, maar de kruiwagens zaten al vol met zadels
candorlover schreef:kyralovertje: Volgens mij niet...ik heb het hier op pagina 8 of 9 één keer gelezen, dat was ook hier in noordwijk, maar dat waren maar 2 zadels geloof ik...dat was volgens mij ook niet dé bende, maar volgens mij doen ze het niet...
Tuigie: Ik weet het niet, ik las het de dag erna op een website, ken de stal niet onwijs goed en de mensen ook niet, maar als het om aantallen gaat die gejat zijn kan denk ik niemand dat goed zeggen, met uitzondering van de mensen die er staan
www.zadeldiefstal.nl
candorlover schreef:waar lees jij dat ik het over 30 gejate zadels heb dan? :S
De krant brulde dat, ik niet, tuigie zei dat ook al tegen mij, maar waar jullie dat vandaan halen?...
...joost mag het weten...
Citaat:maar als het om aantallen gaat die gejat zijn kan denk ik niemand dat goed zeggen, met uitzondering van de mensen die er staan