Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prompter schreef:Naar welk adres heb je gemaild San? Dan stuur ik daar ook heen. Op bokt mag je niet op alle plekken kritisch zijn kennelijk, dan maar andere wegen.
DuoPenotti schreef:De verwijderde berichten gingen allemaal over andere topics en Bokkers toch?
En beide mag je niet bespreken. Logisch.
Zeggen dat deze derby dierenleed is mag vast, anders was het topic bij de OP al gesloten.
_San87_ schreef:prompter schreef:Naar welk adres heb je gemaild San? Dan stuur ik daar ook heen. Op bokt mag je niet op alle plekken kritisch zijn kennelijk, dan maar andere wegen.
[BZ] Paardenleed aankaarten mag - maar niet hier
Ik heb PETA via de website gemaild. Je kunt doorklikken naar de Engelse tak en dan het contactformulier gebruiken. Ik heb other reason aangeklikt.
Mars schreef:_San87_ schreef:
Ik heb PETA via de website gemaild. Je kunt doorklikken naar de Engelse tak en dan het contactformulier gebruiken. Ik heb other reason aangeklikt.
Ik heb ze ook gemaild!
Het zijn maar kleine stapjes maar hopelijk helpt t iets. Van bokt en de moderators hoeven we duidelijk geen inzet wbt paardenwelzijn te verwachten.
_San87_ schreef:prompter schreef:Naar welk adres heb je gemaild San? Dan stuur ik daar ook heen. Op bokt mag je niet op alle plekken kritisch zijn kennelijk, dan maar andere wegen.
Cer schreef:Nou ja dat weet ik dan weer niet, ik weet dat er aparte topics zijn voor aparte onderwerpen, in het boeren topic is het ook niet de bedoeling dat men boeren komt afkammen, of in het kindertopic dat men komt vertellen hoe poedersuiker men kinderen vind, er zijn meer van dat soort voorbeelden toch?
daarom is er bijv een kindertopic en een kinderloos topic.
Qua paardenleed belanden we dan weer in de oeverloze discussie 'wat is paardenleed'? Want nu met de MD lijkt het duidelijk, maar er zijn ook mensen die rensport, rodeo, springen, reining etc paardenleed vinden. Dan moet je als paardenforum alleen nog maar topics over paarden in de wei (maar dan niet alleen, en met een droge ligplek en schuilstal en water etc) toestaan.
Want voor de ene is dit onderwerp overduidelijk dierenleed, en voor de andere een ander onderwerp. Hoe ga je dat onderscheid maken dan?
Cer schreef:nou gaat er zoveel geld in om? Dat valt ook wel mee toch? Ik dacht dat het meer een evenement was voor een niche group? Maar ik zit dan ook niet in 'de paardensport'