NorwayFjord schreef:Hoeft niet altijd, hangt er beetje af van wat je zoekt. Gereden gaan ze vaak wel flink omhoog maar veulens tot twenters zijn meestal wel ongeveer even duur. Ik heb in november mijn toen veulen (ulsblakk) in Duitsland gekocht voor een lagere prijs dan dat ze in Nederland gingen (brunblakk). Goed zoeken en rondkijkenHier in NL zijn de prijzen vaak ook niet mis... Genoeg onbeleerde Fjorden voor €5000 of hoger tegengekomen
Ik vond de prijzen echt te leip. Heb toen twee tweejarige gekocht in Zeeland, bij van Egmond. Prijs was daar een stuk schappelijker. De mijne is ook lekker het ouderwetse type. Hou ik van

Maar ze waren wel echt super groen en heb aardig gestoeid.
Is wel goedgekomen, maar misschien is een Fjord uit de begrazing kopen als je hoogzwanger ben niet het meest geniale idee ooit

Nu is ze wel aardig mak( en ik ben lui en ga mijn paard niet uit 16 hectare land lopend halen)
Denk wel dat zij het stom vind, zo'n luie eigenaar

Ik heb haar toen laten dekken bij Hestegaarde, dat is denk ik een super fijn adres om een beleerde te kopen. Ben ook daar onwijs tevreden over hoe mijn paard terug kwam