Maar heb ze dan niet altijd in handen zeg maar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Wandelen heb ik van veulen af aan al gedaan. Gewoon kleine stukjes. Soms met een ander paard, soms alleen. Hier is mijn ruin juist het probleem. Die flipt als ze weg gaat. Maar Noura boeit het niet zo. Die vindt het wel gezellig
Ik heb geen licht. Wel een bouwlamp, maar die geeft niet bijzonder veel licht. Geen overdekte poetsplaats ofzo. Mijn paarden hebben het luxe. Ik wat minder
Art_Ificious schreef:Mesten lukt hier zelfs niet. Kruiwagen geraakt niet door de modder heen helaas.
Gelukkig hebben ze wel droge delen ook. En nu het al 2 dagen niet meer regent begint de modder ook minder plassen te vertonen. Maar het zou echt 4 dagen droog moeten zijn wil ik terug goed door de modder geraken.
Zo nat was het vorige winter niet eens.
Zertab schreef:Jaloers op hoe het eruit ziet! De rijbak is hier een groot zwembad... Wel verlichting aanwezig maarja. Nodigt nog niet echt uit om iets te doen
Is er iemand die mij via pb wil helpen met de juiste keuze voor het bit? Ik zoek een bit wat goed de druk verdeelt, en mild inwerkt. En die ook niet zomaar door de mond geraagd kan worden. Via Drunense Ruiter huis mag je bitten lenen maar voordat ik hun ga bellen wil ik wel zelf al ideeën hebben en niet mijzelf het duurste bit aan moeten smeren.
Ondanks dat paard lief nog geen hoofdstel kent wil ik wel meteen een zo'n goed passend bit hebben zodat daar geen problemen ontstaan ..
Zertab schreef:Ik zal eens een foto maken morgen. Blij dat Pharon op het harde kan staan, en niet constant in de blubber.
Rocamor schreef:Nee hoor ik had gelukkig niks, gekneusd ego (je weeeeet dat je sommige dingen niet moet doen en toch doe je dat en jammer dat het dan "mis" gaat).
Libera, wat een glimworm zeg, maar echt nog een jong koppie op die tweede foto.
Er is nog steeds veel water en bagger in de paddock, maar de paarden staan nu veel met de kont in de wind. Had eigenlijk wat willen doen met mijn andere merrie (die heeft bijna een half jaar kreupel gestaan en is in sept geopereerd aan een keratoma en kon nu eindelijk weer opgepakt worden, nooit verwacht wel gehoopt). Vandaag waait het hier flink. Heb al een paar lange dagen gemaakt, geloof dat het vanavond bankhangen wordt
Hier kom ik met de kruiwagen er ook niet goed door. wel bij de stallen, maar niet in de paddock. Ik schaam me zo voor de prut, dat ik daar geen foto van ga plaatsen
jitskenienke schreef:Ik zie op insta ook vaak allemaal mensen lekker wandelen met hun jonge paard en dan denk ik echt,, Hoe dan?? Of denk ik te moeilijk ofzo