Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChantalAM schreef:En ik denk dat dat een goede zet is voor 1 weekje.
Ik bedoel 1 week, waar hebben we het over.
Elisa2 schreef:nikkel schreef:Wat ik in deze vreemd vind: er worden meningen gevraagd, die zijn er gekomen, maar TS volgt het niet verder op door even te posten hoe het met haar paard gaat.
Ze is niks verplicht.![]()
Geef haar even de tijd en ruimte.
Elisa2 schreef:Het lastige is denk ik ook, dat iedereen bij elke update wel weer "iets" vindt.
Soms hebben mensen even wat tijd nodig om voor zichzelf wat dingen uit te zoeken.
Kim_W schreef:TS heeft toch al verschillende updates geplaatst. Dit soort veranderingen hebben ook tijd nodig.
ElenaenDub schreef:Ik heb weer een update...
Ik heb hier en daar laten vallen dat ik er over na denk om een nieuw huisje te zoeken voor mijn paard. Nu is er iemand die geïnteresseerd is en van de week even komt kijken.
Ik kan het niet helpen dat ik mij enorm schuldig voel tegenover mijn paard.. Alsof ik hem te min doe, alsof ik opgeef en het gevoel dat ik nog wel veel meer had kunnen proberen en hem nu in de steek ga laten.
Ik denk helaas dat dit paard met zo'n karakter niet mijn eerste paard had moeten zijn. Aangezien mijn ervaring in hebben van eigen paarden nihil was. Als ik het misschien gelijk vanaf het begin met goede hulp had gedaan, dan hadden we hier misschien niet gestaan. Maar goed, dat is altijd achteraf he. Aan de andere kant heb ik hem wel van een hele vervelende situatie weggehaald en gezorgd voor een goed huisje met weidegang en onbeperkt hooi, wie weet waar hij terecht was gekomen als hij verkocht was aan een handelaar destijds.
Maar goed, hij is nog niet weg en ik bepaal natuurlijk of het goed voelt. Maar goed slapen zit er tegenwoordig niet meer in.
DuoPenotti schreef:ElenaenDub schreef:Ik heb weer een update...
Ik heb hier en daar laten vallen dat ik er over na denk om een nieuw huisje te zoeken voor mijn paard. Nu is er iemand die geïnteresseerd is en van de week even komt kijken.
Ik kan het niet helpen dat ik mij enorm schuldig voel tegenover mijn paard.. Alsof ik hem te min doe, alsof ik opgeef en het gevoel dat ik nog wel veel meer had kunnen proberen en hem nu in de steek ga laten.
Ik denk helaas dat dit paard met zo'n karakter niet mijn eerste paard had moeten zijn. Aangezien mijn ervaring in hebben van eigen paarden nihil was. Als ik het misschien gelijk vanaf het begin met goede hulp had gedaan, dan hadden we hier misschien niet gestaan. Maar goed, dat is altijd achteraf he. Aan de andere kant heb ik hem wel van een hele vervelende situatie weggehaald en gezorgd voor een goed huisje met weidegang en onbeperkt hooi, wie weet waar hij terecht was gekomen als hij verkocht was aan een handelaar destijds.
Maar goed, hij is nog niet weg en ik bepaal natuurlijk of het goed voelt. Maar goed slapen zit er tegenwoordig niet meer in.
En zo loopt het leven soms
net wat je zegt, hij heeft bij jou een goed huis gehad.
En misschien was dat wel het universele plan, dat jij een heel goed tussenstation voor hem was
Dus je laat hem niet in de steek, je hebt hem alle kansen gegeven om nu weer verder te gaan.
ElenaenDub schreef:Ik heb weer een update...