En gelukkig is het hoesten weer beter bij Elaya. Hier ook een winter gehad bij de schimmel. Gelukkig hier niet weer terug gekomen sinds we verpakt hooi voeren. Nou vandaag de Da erbij en de kies is ontstoken. Nu AB geven en helaas moet de kies er waarschijnlijk uit. Is al eerder een ontsteking aangeweest maar bleef al weer een paar jaar weg.
Zo jammer dit, nu maar even kijken wanneer we terecht kunnen.

Wij hebben onlangs een trailertje gekocht waarvan alles helemaal is vervangen behalve de wanden. Die zijn nog helemaal gaaf. Als 'ie niet is goedgekeurd verkoopt zo'n bedrijf het natuurlijk niet, maar stiekem had ik liever een nieuwe gehad. Maar ja...  

Morgen weer trailer laden kijken of ze erop wil. Pas als ik zeker weet dat ik haar mee krijg ga ik een afspraak maken. En dan is er nog het terug laden onze grote valkuil...                                                         

En hij kan gewoon wachten, niet meer direct eraf etc. Zo knap.  

hopelijk is dat snel allemaal in orde. 
   Daarna nog 2min met hem alleen blijven staan en dan weer rustig naar huis kunnen stappen. Ben heel blij met hoe we dat hebben kunnen afsluiten.                                                         
 het wordt in de Achterhoek héél fanatiek gevierd, met 3 weken lang elk weekend optochten waarbij de wagens bij elkaars optochten aanhaken, knoertharde muziek 2 dagen lang en veel te veel drank... 
 ), ben ik met Stinky heel hard de grondwerkchallenge aan het oefenen (op dit moment zitten we op 2,5 van de 8 oefeningen), Madelief helpt mij op dit moment meer dan ik haar met zoeken naar de innerlijke rust, en het in het moment leven in plaats van me zorgen maken over alles uit het verleden of alles wat ons al dan niet nog te wachten staat, en Sandy is weer helemaal zichzelf gelukkig!