nessinator schreef:Welkom Plop1997! Wat een leuke pony! Rij je nog op een ander paard?
Momenteel rijd ik in de les op verschillende paarden. Het wisselt elke week wel maar hier zit ook eentje tussen die ik best pittig vind. Vorige week ben ik er zelfs nog bijna afgedonderd. Ze is extreem voorwaarts en heeft een erg uitgestrekte galop waar ik nogal moeite mee heb dus daar kan ik ook nog in groeien.
Soms rijd ik ook op een fellpony die bij Valentijn op stal staat. Hij is al wat ouder maar er zit ook zeker nog veel pit in. Vroeger dekhengst geweest en heeft dacht ik m2 dressuur gelopen. Als het wat beter weer word en we weer in de wei kunnen rijden hoop ik dat ik een aantal keer met hem kan gaan trainen en misschien een B proefje oefenen. Ik heb nooit echt wedstrijd gereden, altijd recreatief maar daardoor heb ik het idee dat ik hier en daar wat techniek mis.
Ik ben begonnen met rijden toen ik 8 of 9 was, gestopt met 15 omdat het te duur werd. Daarna soms nog tussendoor wat ritjes gereden. Toen ik mijn vriend 3 jaar geleden ontmoette kwamen we vaker bij de stal van zijn kennis waar hij veel deed uithelpen met klussen. Mijn vriend had zelf nooit gereden en we zochten een sport wat we samen konden gaan doen. Na een paar lessen had hij ook het virus helemaal te pakken en zijn kennis bood een tijd daarna aan dat we bij hem een paard mochten stallen als dank/ in ruil voor de extra hulp. Toen begonnen we met sparen en daarna de zoektocht naar Valentijn en sinds juli 2020 staat hij bij ons. Samen met de staleigenaar en onze trainer zijn we Valentijn zelf aan het opleiden en tussendoor zijn we de stallen en weides verder aan het opknappen.