Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Als het al white line is, dan zou ik dat liever met een veearts overleggen, eerlijk gezegd.
Maar kijk zelf nog eens heel goed naar die laatste foto's. Hoe lang is ze nu bij jou? Hoe groot is het deel met de duidelijk andere hoefstructuur? Juist ja.......
MarjanB schreef:ikke schreef:Als het al white line is, dan zou ik dat liever met een veearts overleggen, eerlijk gezegd.
Maar kijk zelf nog eens heel goed naar die laatste foto's. Hoe lang is ze nu bij jou? Hoe groot is het deel met de duidelijk andere hoefstructuur? Juist ja.......
Hoe bedoel je het laatste? Denk dat je het hebt over dat het uit moet groeien?
Ik heb zelf eigenlijk altijd met hoefproblemen de smid gevraagd ipv dierenartsdie wisten het vaak nog minder.
MarjanB schreef:Dank jullie!
Zonder ijzers durf ik eigenlijk niet nog, toen ze er voor het eerst af werd gehaald met beslaan stond ze zo gevoeligwil eigenlijk eerst zool kweken. Maar dat is denk ik ook lastig zolang ze op zooltjes staat.
Mij lijkt de hoef ook
Marc van der linde is de smid die ik sprak, weet niet of iemand die kent? Verder kreeg ik Wouter Duijns nog door via stalgenootje.
Zal kijken of ik vanavond even foto’s kan maken van hoeven nu.
EmptyWords schreef:ik ben zelf onwijs fan van Patrick Gal.
de smid hierboven genoemd deed niks aan de flares bij mijn paard. Had uiteindelijk bijna kartonnen hoefwanden zo zacht. Sinds ik Patrick heb staat hij weer recht op zn voeten en heeft paardlief kneiterharde hoeven.
MarjanB schreef:EmptyWords schreef:ik ben zelf onwijs fan van Patrick Gal.
de smid hierboven genoemd deed niks aan de flares bij mijn paard. Had uiteindelijk bijna kartonnen hoefwanden zo zacht. Sinds ik Patrick heb staat hij weer recht op zn voeten en heeft paardlief kneiterharde hoeven.
Welke hierboven?