Er waren geen duidelijke drukplekken van het zadel links, rechts, voren, of achteren. Het enige was dat het zadel een stuk naar voren geschoven was, maar niet dramatisch. Advies niet perfect voor bakwerk maar voor buitenritten helemaal prima.
Nala
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-20 23:38
Hier nog het uitgebreidere verslag van de thermografie, het is wel in het Duits, haha.
De energie die ze gisteren kwijt was door het rennen en springen zat er vandaag weer dubbel in jeetje wat een bommetje soms. En het is nog niet eens lente
Ik heb wel nog een foto van gisteren gevonden waarbij ik hoop dat ze zo'n acties onder het zadel uit haar hoofd laat
Lekker soepel zeker wel ja, en helpen met de hindernissen is ook heel interessant. Gelukkig gooit ze ze niet expres om, daar zie ik haar ook nog wel voor aan
Ze vond het zeil absoluut geen probleem, in alle gangen erover, zelf ermee spelen, op verschillende manieren over en onder haar, en ermee wapperen...
Met die kussens durfde ze alleen geen stap te verzetten niet bang, eerder bezorgd om het "iets" dat op haar hing. Alsof ze bang was dat het zou vallen en zich pijn doen
Kan niet wachten om morgen weer bij haar te zijn zo smoorverliefd op die pony.
Ik heb me toch maar weer afgemeld Na goed nadenken leek mij 2,5 uur met de trailer voor buitenritten met 500 combinaties misschien toch net wat teveel van het goede, tenminste voor nu. Wie weet, misschien doen we volgend jaar mee.