Dankjewel Soesita

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maddoxx schreef:Zij zijn helaas te ver weg voor mij. Ik blijf in eerste instantie binnen 1 uur rijden ongeveer van mijn woonplaats, Kerkrade.
Dankjewel SoesitaEn tot dan verveel ik jouw gouden vriendje nog met werk, hahaha.
DatBenIkNou schreef:Maddoxx schreef:De tinker staat nog steeds gepland voor de dinsdag. Helaas anderhalf uur treinrit enkele reis voor beide paarden, maarja.
Moet je alles met de trein doen dan?![]()
Dat beperkt je wel enorm zeg! Niemand die met je mee wil die een auto heeft?
troi schreef:Ik ben destijds voor paarden vanuit noord-groningen naar brabant gegaan, tot 3x toe. Wel met de auto en meerdere bezichtigingen op 1 dag gepland. Ik zag het maar als een leuk dagje uit. Zo tegen mijn huidige paard aangelopen, die stond in prov utrecht. Verder gaan kan echt de moeite waard zijn!
Marocje schreef:Ik vind het eigelijk wel logisch dat je eerst dichterbij kijkt. Ben je even op zoek en zie je niks in de buurt, kan je altijd uitwijken toch.
Maar beetje zonde om meteen al km’s te maken en vervolgens zie je je droompaard op 5 km afstand
MyrtheJ schreef:Leuke zoektocht, tot nu toe was ik stille meelezer! Met "volgens de eigenaar passende zadels" zou ik oppassen. Zou liever het paard zonder zadel kopen en zelf met behulp van een zadelpasser een geschikt zadel aanschaffen.