Wel ietsje meer dan een paar weken. Minstens 2 maanden. Mag al 6 weken niet op dat been staan. En die ribben doen echt flink pijn. Maar komt helemaal goed. Gaan gewoon een goed iemand voor hem zoeken.
Oh dat is wel heel heftig. Heel veel sterkte met de operatie en jouw revalidatie. Ik weet nog een hele goede fysiotherapeut in Almere mocht je die straks zoeken.
Ik zag je andere topic en heb toen deze even opgezocht.. Maar wat een pech joh, echt enorm balen! Sterkte met de operatie en revalideren, ik ga voor je duimen dat het allemaal goed verloopt!
Toevallig breng ik mijn Caesar zondag weg om in te rijden..
Normaal gesproken zijn Ceasars toch erg makkelijk en zijn moeder was ook heel makkelijk en hij is in de omgang ook heel makkelijk, dus had dit niet heel erg verwacht van hem. Maar jonge dieren zijn nou eenmaal wel vaker onvoorspelbaar. Ben nog steeds dol op hem
SparklingApp
Geplaatst: 31-07-20 18:51
Ja tuurlijk is gewoon dikke pech! Je krijgt er in de toekomst vast een heel leuk rijpaard aan, ik verwacht niet anders.
Die van mij heb ik de moeder nooit zadelmak gekregen en ik ben bang dat ik dat idee op haar over ga brengen als ik het zelf ga doen, tot nu toe is ze eigenlijk makkelijker dan de ander die ik wel zelf wil doen.
Apart dan eigenlijk he, Cas is okk super mak, de kinderen rennen gewoon rond, hoofdstel, zadel opstappen, longeren maakt allemaal niet uit, ging super makkelijk.
Alleen dit dus net even niet.
Oh kan niet wachten tot ik hem echt kan rijden, heb nl die dag hem in draf en galop gevoeld en ondanks het bokken tussendoor kon ik wel voelen dat hij zalige gangen heeft. Zag het al wel aan de longe, maar voelt ook heerlijk als je erop zit. Hij zet zeker zijn rug in ieder niet vast, dat is duidelijk
heel veel sterkte!! ik hoop dat je goed en snel herstelt!!
tja, dat inrijden he.... ik zou het liefst dat stukje overslaan en gewoon volgendjaar opzadelen en wegrijden. alhoewel mijn 3 jarige nu nog heel braaf is, heeft hij ook een keer iemand eraf gegooid, dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten. Het blijft een heel spannende tijd.