Ik zie je puppy zeker vooruit gaan! Al had ik bij jullie thuis ook niet anders verwacht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jaime_ schreef:€2500 is voor de meeste mensen een compleet maandloon, of zelfs meer dan dat. Dus ik snap wel dat niet iedereen dat zomaar ff eraan uitgeeft. Gezien ts niet eens weet of ze het paard zelf kan gaan houden.. het moet wel leuk blijven.. welzijn paard staat voorop maar het moet wel realistisch zijn gok ik..
Dus snap wel als TS daar niet gelijk voor kiest, in korte tijd al best veel resultaat geboekt dus zou eerst kijken of die stijgende lijn zich voort blijft zetten.
Nies_ schreef:Ik vind sommige mensen wel nogal drammen hoor. Kom op zeg. Het beest staat er net 7 weken, laat ze nog lekker op hun gemak zo door gaan. Wanneer de vooruitgang minder wordt of stopt kan er altijd nog voor een andere behandeling worden gekozen. Laat dat beest lekker daar wennen in plaats van er weer mee te gaan slepen.
Jaime_ schreef:€2500 is voor de meeste mensen een compleet maandloon, of zelfs meer dan dat. Dus ik snap wel dat niet iedereen dat zomaar ff eraan uitgeeft. Gezien ts niet eens weet of ze het paard zelf kan gaan houden.. het moet wel leuk blijven.. welzijn paard staat voorop maar het moet wel realistisch zijn gok ik..
Dus snap wel als TS daar niet gelijk voor kiest, in korte tijd al best veel resultaat geboekt dus zou eerst kijken of die stijgende lijn zich voort blijft zetten.
GabberGill schreef:Jaime_ schreef:€2500 is voor de meeste mensen een compleet maandloon, of zelfs meer dan dat. Dus ik snap wel dat niet iedereen dat zomaar ff eraan uitgeeft. Gezien ts niet eens weet of ze het paard zelf kan gaan houden.. het moet wel leuk blijven.. welzijn paard staat voorop maar het moet wel realistisch zijn gok ik..
Het is meer dan mijn maandloon
pinkie87 schreef:GabberGill schreef:
Het is meer dan mijn maandloon
bijna dubbele
Jaime_ schreef:Het is meer ook wanneer het je goede paard is, je maatje, je enige paard, die een blessure oploopt met goede vooruitzichten, dan snap ik eerder dat je daarvoor zo diep in de buidel wil tasten.
Maar voor een "projectpaard" (die het misschien net zo goed verdient hoor, daar niet van) is zoiets wel een hele uitgave, vooral ook omdat je van te voren niet de effecten ervan kan voorspellen. Als je nou de garantie had dat daarmee alles was opgelost wou je er nog weleens over nadenken. Maar in de huidige situatie zou het ook zeker mijn keuze niet zijn maar gewoon eens aanzien hoe ver je vorderingen kan blijven maken met de huidige aanpak.
fleurtjeuh schreef:Ik denk persoonlijk dat deze gestage manier van vooruitgang beter is.
Geen te grote veranderingen en lijf en hoofd kunnen het bolwerken zonder ineens vreselijk spierpijn oid te krijgen door ineens iets heel anders te gaan doen.
Ik zeg: ga zo door TS, ik vind dat je het super doet!