Niet alle pillen mogen doormidden.
Eerst even nakijken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Volgens de manege wilde het paardje zelf nog zo graag `erbij horen` en was hij het er niet mee eens (waar dat uit zou moeten blijken geen idee) als hij niets meer te doen kreeg.
Riel schreef:Persoonlijk vind ik het wel jammer dat het enkel over Kareltje mag gaan. Kareltje staat wat mij betreft symbool voor een veel groter probleem waar ook over nagedacht en gesproken mag worden vind ik. Echt jammer dat het modteam hier op deze manier mee omgaat. Zelfs de TS vindt het jammer.
Uiteraard moet het hoofdthema Kareltje blijven en dat is op dit moment ook zo
bruintje123 schreef:Dat lees je toch nog genoeg op bokt voorbij komen.
En nog op de teentjes getrapt zijn als er wat van gezegd wordt. En dan schermen met dat is hier in de omgeving niet anders.
En daarmee is het maar weer goed.
LukieBradley schreef:Ik wens kareltje het allerbeste en goeds toe in zijn verloop.
Het is too hoe hij gered is
Verder veranderd het nu in een manege en hun paarden topic en niet enkel kareltje.
Ik zal daarom ontstippen omdat ik daarom niet meelees
Het ga je goed kareltje
LukieBradley schreef:Ik wens kareltje het allerbeste en goeds toe in zijn verloop.
Het is too hoe hij gered is
Verder veranderd het nu in een manege en hun paarden topic en niet enkel kareltje.
Ik zal daarom ontstippen omdat ik daarom niet meelees
Het ga je goed kareltje
Ibbel schreef:Maar zelfs als je aanneemt dat alle omstandigheden toen en nu hetzelfde zijn, dan nog zijn de lessen nu bijna de helft goedkoper dan toen. Een brood is in prijs 7 keer over de kop gegaan in die 40 jaar. Manegelessen 4x. Dus ergens klopt er iets niet.