@RoyceMack: gelukkig was het dat maar! Hoe oud is Finn?
Ik zou de tandarts eigenlijk eens moeten laten controleren voor ik er een bit in hang

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kasmir schreef:Gaan jullie er straks trouwens met of zonder body protector op zitten? Ik twijfel enorm, heb m'n vorige paard zonder BP ingereden. Echter is de merrie die ik nu wil gaan inrijden veel explosiever, ik ben van plan alles heel rustig aan te doen zodat er voor haar geen reden is om te exploderen maar twijfel toch een beetje. Zeker omdat ik in het verleden m'n nek al op 2 plaatsen heb gebroken en al eens weekje bloed heb geplast omdat ik met mijn zij op het hekwerk ben gevallen etc. x). Als ik een BP ga aanschaffen ga ik wel direct diep in de buidel tasten want vind het super belangrijk dat ik gewoon goed kan zitten zonder belemmerd te worden.
darkadia schreef:@azmay haha lekker nuchter beestje dus!
Equitandi schreef:@Azmay, oei niet leuk!! Hopelijk geen schade aan haar?
Hier qua bezigheden, vrijheidsdressuur, wandelen en wat natural horsemanship. Verder eigenlijk nog niks. In april wordt ze 3, vind haar nog zo puppy.
In het voorjaar gaan we het rechtrichten wat meer oppakken en langere wandelingen maken, maar verder nog geen plannen tot ze meer paard wordt