Wat zijn ze lief samen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geen pijn meer nee, als ik maar rustig aan doe maar dat geeft hij heel goed aan dus kan ik goed rekening mee houden.
Annie heeft door het water heen gelopen in de Rijn haha. Nog niet heel ver maar de voetjes werden nat. Heel trots!

Ik heb vorige week het lepelbit omgewisseld voor de dubbelgebroken kneveltrens en ze lijkt het nu eindelijk te begrijpen. YES!! Vorige keer gooide ze af en toe haar tong er overheen en weer er onder maar vandaag helemaal niet en ze is ook veel rustiger met haar mond. Niet constant meer kauwen maar gewoon stil zeg maar dus ik ben heel blij en kijk het even zo aan.
Op deze manier moet ze ook wat meer op eigen benen gaan lopen wat ze nog heel lastig vind.
Ze zoekt graag steun, dat gaat alleen wat lastiger als ik verdwijn achter haar dikke billen.
Kan je er wel overheen kijken?

Vandaag liep ze ook steeds weer weg. Ze is heel wantrouwend, ze komt wel direct naar je toe maar zodra ze doorheeft dat je een touw/halster/hoofdstel hebt is ze ook zo weer weg.
Dat is dus nog even oefenen maar dat komt wel.. Doet ze bij iedereen overigens. Best lastig soms maar oke.
Ik neem nu standaard de vliegenspray mee, als hij te dichtbij komt spray ik 1x en hij vliegt zo 10m achteruit
Als ik dan zo boos en geïrriteerd ben, kan ik altijd gelukkig worden als Dexter dan met zijn 'verwijfde' hinnikje op me af komt rennen
Zijn we ook erg blij mee! 
Heb geen goede met Annie er bij want die wilde niet zo leuk stilstaan.