Die jute zak heb ik nog.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:bakkabouter schreef:Mijn borstels (waaronder ook dat metalen kammetje met paardenhoofd) zaten niet in een poetskist, want die was veel te duur voor wat het was. Die zaten in de milieubox
Kennen jullie dat in nederland ook?
Is dat net zoiets als een chemobox?
Varekaj schreef:Oh, en nog zoiets! Wie heeft er ooit met een sjabloon figuurtjes op de kont van zijn paard gemaakt voor op wedstrijd? Stond toen in elk paardenboek bij toilettage voor wedstrijden
SusanH schreef:Dat is toch niet perse alleen van vroeger? Zo rij ik nu ook rond op wedstrijd, alleen geen zadelvormig dekje. Maar wel lage neusriem, simpel zwart jasje en geen bling.
bruintje123 schreef:[ [url=m/Ek5Ulb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die jute zak heb ik nog.
SusanH schreef:Scheren doen wij dan weer wel, maar dat is puur omdat het met trainen veel praktischer is in de wintermaanden. Maar bling vind ik echt vreselijk, lak ook. Dus simpele zwarte laarzen, jasje zonder rare fratsen en plastron met simpel speldje. Had toch mooi een 8 voor verzorging gisteren. Maar goed dat is off topic.
Het is wel echt van vroeger om zonder gekke fratsen rond te rijden. Ieder half jaar nieuwe kleuren dekjes/shirtjes/bijpassende bandages etc bestond nog niet. Alle spullen kon je in een paar kleuren krijgen en dat was dat. Veel makkelijker kiezen in de winkel
Enne, niks mis met sentiment af en toe. Heerlijk!