Is er van dat programma op Omroep Friesland ook een versie met Nederlandse ondertiteling?
Nog gefeliciteerd met je boek trouwens. Heel leuk om het proces hier (in stilte) te kunnen volgen, maar vooral heel fijn voor jou om het nu eindelijk in handen te hebben.
Wat superkeigaaffantastischtof dat je boek nu in de winkels ligt! Ik heb de aflevering van Bynt even gemist, maar zal hem (zelfs al vind jij je hoofd op tv niet leuk), toch even opzoeken!
En dan morgen naar de boekhandel
Ochja, niet vergeten om te genieten tussen de drukte door he?
Sinds 10 minuten heb ik het boek van Jorieke binnen Jorieke, heel erg bedankt voor de lieve tekst die je erbij hebt gezet. En verder..... Heb ik al 10 minuten zitten genieten met alleen doorbladeren, dat wordt dus nog meer genieten met lezen. Zag al snel een aantal bekende paarden langskomen, en zelfs een bekende boktruiter met z'n Friezin. Weet hij dat er in staat?
Ons boek is ook aangekomen! Hij staat supermooi in onze boekenkast en natuurlijk extra gaaf dat er 2 foto's van [naam] (en [naam]) in staan. Ook hier nog een keertje heel veel plezier gewenst op je avontuur!
Tjinta
Geplaatst: 31-03-16 13:41
Ik ben ook al aan het genieten van t prachtig boek. Leuk om verschillende paarden te herkennen. En natuurlijk apetrots dat mijn dame er met haar zoon ook in staat.
Ik heb de uitzending net bekeken en ik vond het zó leuk om het resultaat van je werk te zien! ( en de rokjes, jurken en schoenen dat gaf zo'n "oh ja dat was ook zo" gevoel) Ben je zelf ook tevreden met het eerste resultaat?
Was de uitzending op npo ondertiteld ? Ik heb zojuist online gekeken naar de documentaire ,maar als rasechte brabander ontgaat me toch wel een en ander. Leuk om de persoon te zien die zo leuk schrijft, dat ik dit hele topic vanaf dag een heb gevolgd.