Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yeentll schreef:Na 4 dagen ziek te zijn heb ik vandaag weer heel fijn op Hinde kunnen rijden. We zijn vooral bezig om haar meer proberen te laten zakken wat ze dus heel moeilijk vindt. Ze krult heel snel op en dat willen we juist niet. Het gaat gelukkig elke keer weer een stapje beter en ze voelt steeds wat stabieler in, fijn paard! Ik zal zo wat foto's plaatsen. Hoe gaat het met jullie beestjes vandaag?

, vandaag heb ik haar even gelongeerd, ging heel lekker, ze zoekt steeds meer de ontspanning op, ook op haar moeilijke kant en daar ben ik onwijs blij mee. 
kwal.....
maar gelukkig iemand goed gevonden die aan huis gaat komen, voor drie keer per week. 

Nou ja, hij is buiten dan weer wat meer puber voor de moment en zijn verlatingsangst-issues spelen voorlopig nog wat hard op, dus helemaal makkelijk is het nooit natuurlijk.
kwaliteit tot zitten heeft hij wel
, hij was erg braaf verder, na een rondje liep hij alsof hij nooit anders deed ... Trots op m