Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:08

Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, en of het hier uberhaupt hoort.

maar bij deze een oproep aan alle vrouwen:

Tenzij je maatje AA/A hebt, zorg ervoor dat je een BH draagt. Los in de kooi is absoluut not cool voor de mensen om je heen om naar te kijken. Tenzij ze nep zijn en er opgeplakt zitten en toch niet echt klotsen.

Wij hadden op stal een aantal vrouwen die het fijn vonden om de dames los te hebben hangen, nou echt: geen gezicht! Doe dit je medemens niet aan. (tenzij je een hekel hebt aan je stalgenoten)

Kun je zeggen: dan kijk je er toch niet naar. Ja prima: maar een beetje lastig als je tijdens het rijden hele zweetvlekken door de trui heen ziet komen op bepaalde plekken.
(en ja, ik zweet ook tijdens het rijden)

(neem deze reactie met een korreltje zout, maar van mijn medestalgenoten heb ik toch wel begrepen dat er menige lachbuien zijn ontstaan na dit te hebben gezien)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:22

Is inderdaad ook iets waar ik niet graag naar kijk! Lijkt me ook helemaal niet "lekker" zonder bh. Het is natuurlijk wel zo dat als je een beetje "maat" borsten heb, je wel meteen van je rimpels af bent als je ze lekker laat hangen :D . Trekt de hele boel meteen strak.....

Elpharo

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:28

Ik heb niet alles gelezen, zo hier en daar een pagina. Je krijgt nogal wat hihihi momenten als je hoort wat je vroeger ook droeg en echt niet meer kan. Waar ik meteen aan moest denken, geen idee of die al genoemd zijn, zijn die rijbroeken die uitlopen boven de knie....van die pofbroeken. Die heb ik altijd vreselijk gevonden. Je ziet ze ook niet echt meer, maar oh wat vond en vind ik die lelijk :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:31

[***] schreef:
Is inderdaad ook iets waar ik niet graag naar kijk! Lijkt me ook helemaal niet "lekker" zonder bh. Het is natuurlijk wel zo dat als je een beetje "maat" borsten heb, je wel meteen van je rimpels af bent als je ze lekker laat hangen :D . Trekt de hele boel meteen strak.....

Beelddenker hier... :') _O-

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:52

Kirsha schreef:
[***] schreef:

Beelddenker hier... :') _O-

Yup, hier ook _O-

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:22

[***] schreef:

:')

Weet ik meteen waarom ik rimpels heb, mijn borsten zitten op de verkeerde plek. -O-

Maar eens hoor en dan gaan ze ook nog eens doorzitten, dat ik denk " doe het niet!"

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:29

Pauline schreef:
[***] schreef:

:')

Weet ik meteen waarom ik rimpels heb, mijn borsten zitten op de verkeerde plek. -O-

Maar eens hoor en dan gaan ze ook nog eens doorzitten, dat ik denk " doe het niet!"

Ja, _O- , mijne ook. Zijn ook nog eens te klein, leggen te weinig gewicht in de schaal om de rimpels weg te trekken :))

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:34

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:35

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:37

Dat vind ik ook, maar ik ben zo bang dat ik nu een mogelijke Bokker heel erg diep beledig, de nieuwe eigenaar heeft ze nl. speciaal laten maken. Maar wat zijn ze afschuwelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:39

Tsja, mijn keus zou het ook niet zijn, maar ik heb wel eens een topic gelezen waarin toch een heleboel mensen ze fantastisch vinden.....

Over smaak valt niet te twisten toch?

Urielle

Anoniem

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:40

Oooohhhh wat mooi! <3

Sarcasme.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 23-09-13 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:40

Urielle schreef:
Maar vooruit, het kan nog erger, echt waar
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5592_n.jpg

Mijn god. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden _O-, aan de ene kant vind ik ze heel gaaf. Ik vind die roze laarzen overigens echt vreselijk, en ik ben normaal gesproken dol op roze :)).

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:42

_San87_ schreef:
Urielle schreef:
Maar vooruit, het kan nog erger, echt waar
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5592_n.jpg

Mijn god. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden _O-, aan de ene kant vind ik ze heel gaaf. Ik vind die roze laarzen overigens echt vreselijk, en ik ben normaal gesproken dol op roze :)).

+1.
Maar dit is Fuchsia, en dat vind ik sowieso al minder.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:43

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:43

Ter verdediging van de groene: ze zijn voor een SGWamazone die alles in het groen heeft las ik, dan kan het totaalplaatje best nog mee vallen (hoop ik)

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:47

Is het heel erg dat ik die roze echt super geweldig vind? :o

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:49

't Zou er nogal zwartwit uitzien als iedereen dezelfde smaak had! :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:49

Ieder zijn smaak :P
Er staan er ook op een beetje witachtige/hele lichte creme tint met een roze piping en die vind ik net op het randje. Volledig roze is too much voor mij

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:50

Urielle schreef:
Ter verdediging van de groene: ze zijn voor een SGWamazone die alles in het groen heeft las ik, dan kan het totaalplaatje best nog mee vallen (hoop ik)

Deze laarzen zijn inderdaad van een dame (heeft bij ons op stal gewerkt) die in Kroatie woont. Heeft zo'n zelfde kleur groen rijjasje.
komt van Kawasaki kleur af, daar is ze namelijk fan van.
Het is erg groen, en je moet ervan houden ;)
ik vond het wel gaaf. Maar zou er zelf niet mee op wedstrijd gaan.
Bij haar past het perfect!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:50

Urielle schreef:

Dat lijkt mij ook. Hoewel, alles groen...

Ik denk juist dat deze laarzen heel gaaf zijn in combinatie met zwart en in het jasje enkele details in hetzelfde groen :). Maar, doe mij maar gewoon zwart of bruine laarzen :D.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:29

Als je met die groene laarzen in het gras valt denken ze dat je je been kwijt bent }:0