Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[***] schreef:Is inderdaad ook iets waar ik niet graag naar kijk! Lijkt me ook helemaal niet "lekker" zonder bh. Het is natuurlijk wel zo dat als je een beetje "maat" borsten heb, je wel meteen van je rimpels af bent als je ze lekker laat hangen. Trekt de hele boel meteen strak.....

Kirsha schreef:[***] schreef:Is inderdaad ook iets waar ik niet graag naar kijk! Lijkt me ook helemaal niet "lekker" zonder bh. Het is natuurlijk wel zo dat als je een beetje "maat" borsten heb, je wel meteen van je rimpels af bent als je ze lekker laat hangen. Trekt de hele boel meteen strak.....
Beelddenker hier...![]()
[***] schreef:Is inderdaad ook iets waar ik niet graag naar kijk! Lijkt me ook helemaal niet "lekker" zonder bh. Het is natuurlijk wel zo dat als je een beetje "maat" borsten heb, je wel meteen van je rimpels af bent als je ze lekker laat hangen. Trekt de hele boel meteen strak.....

)
in oversized oranje fleece en beige/huidkleurige ribfluweel broek en mega zwarte cap:Pauline schreef:[***] schreef:Is inderdaad ook iets waar ik niet graag naar kijk! Lijkt me ook helemaal niet "lekker" zonder bh. Het is natuurlijk wel zo dat als je een beetje "maat" borsten heb, je wel meteen van je rimpels af bent als je ze lekker laat hangen. Trekt de hele boel meteen strak.....
Weet ik meteen waarom ik rimpels heb, mijn borsten zitten op de verkeerde plek.
Maar eens hoor en dan gaan ze ook nog eens doorzitten, dat ik denk " doe het niet!"
, mijne ook. Zijn ook nog eens te klein, leggen te weinig gewicht in de schaal om de rimpels weg te trekken
Coentjuh schreef:Zilveren?! of gekleurde rijlaarzen... Bah bah hoe kunnen ze het maken!
Urielle schreef:Coentjuh schreef:Zilveren?! of gekleurde rijlaarzen... Bah bah hoe kunnen ze het maken!
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9658_n.jpg
Urielle schreef:Ter verdediging van de groene: ze zijn voor een SGWamazone die alles in het groen heeft las ik, dan kan het totaalplaatje best nog mee vallen (hoop ik)

Urielle schreef:Ter verdediging van de groene: ze zijn voor een SGWamazone die alles in het groen heeft las ik, dan kan het totaalplaatje best nog mee vallen (hoop ik)
. Maar, doe mij maar gewoon zwart of bruine laarzen
.