Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SANEX schreef:SANEX schreef:Waarom zou je een fries met zo'n afstamming niet kunnen kopen ? Toevallig heb ik stage gelopen bij de stal waar Riduna staat en die veulens zijn gewoon vrij te koop, dus als iemand genoeg pegels heeft, kan hij wel verkocht zijn. Paard Mirjam is volgens mij ouder dan paard van TS, heb Mirjam ook nog gekend daar en die stage moet toch zeker een jaar of 9 geleden zijn. Paard van TS is 5 jaar. Misschien is de locatie niet heel logisch, maar goed er zijn er ook genoeg die het hele land doorcrossen voor een paard/veulen dus zou in dit geval ook geweest kunnen zijn. Zeg niet dat het waar is, maar ook niet dat het onmogelijk kan zijn dat hij een nakomeling van deze Riduna heeft.
Cayenne schreef:SANEX schreef:Waarom zou je een fries met zo'n afstamming niet kunnen kopen ? Toevallig heb ik stage gelopen bij de stal waar Riduna staat en die veulens zijn gewoon vrij te koop, dus als iemand genoeg pegels heeft, kan hij wel verkocht zijn. Paard Mirjam is volgens mij ouder dan paard van TS, heb Mirjam ook nog gekend daar en die stage moet toch zeker een jaar of 9 geleden zijn. Paard van TS is 5 jaar. Misschien is de locatie niet heel logisch, maar goed er zijn er ook genoeg die het hele land doorcrossen voor een paard/veulen dus zou in dit geval ook geweest kunnen zijn. Zeg niet dat het waar is, maar ook niet dat het onmogelijk kan zijn dat hij een nakomeling van deze Riduna heeft
Je dacht, ik quote mezelf maar even?
Als dit paard zou moeten staan waar ik denk dat het moet staan, dan is het vreemd dat de naaste buren (die ook paarden hebben) niets van dit paard af weten, maar dat wil niet zo heel veel zeggen natuurlijk. Misschien komt deze nooit buiten? Blijft iig een vreemd verhaal maar ik heb ook wel weer vreemdere verhalen gelezen op Bokt die achteraf toch waar bleken, dus ik wacht het af.