paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 06:38

Waarom gelijk alle twijfel, mocht verhaal waar zijn, mag die jongen toch wel online zijn?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:36

Ts nog steeds niet door de mand gevallen? Mensen kom nou...vanaf zijn allereerste topic op www rammelde zijn verhaal...pseudologica fantastica via internet ;')

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:40

Ik heb je foto gedeeld, hopelijk vind je je paard snel terug.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:47

Oh wat erg succes bokkers met zoeken +:)+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:00

Ik twijfel ook aan het verhaal, zijn er meer?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:02

Ik zou mp ook doorzoeken. En andere verkoopsites zoals sporthorses..

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:04

Edit* dubbele post, goedemorgen :z
Laatst bijgewerkt door SANEX op 10-04-13 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:05

Zou dit paard in Heerhugowaard op stal moeten staan?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-04-13 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:06

Colway schreef:
Ts nog steeds niet door de mand gevallen? Mensen kom nou...vanaf zijn allereerste topic op www rammelde zijn verhaal...pseudologica fantastica via internet ;')

Vrees dat je gelijk hebt.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:07

Waarom zou je een fries met zo'n afstamming niet kunnen kopen ? Toevallig heb ik stage gelopen bij de stal waar Riduna staat en die veulens zijn gewoon vrij te koop, dus als iemand genoeg pegels heeft, kan hij wel verkocht zijn. Paard Mirjam is volgens mij ouder dan paard van TS, heb Mirjam ook nog gekend daar en die stage moet toch zeker een jaar of 9 geleden zijn. Paard van TS is 5 jaar. Misschien is de locatie niet heel logisch, maar goed er zijn er ook genoeg die het hele land doorcrossen voor een paard/veulen dus zou in dit geval ook geweest kunnen zijn. Zeg niet dat het waar is, maar ook niet dat het onmogelijk kan zijn dat hij een nakomeling van deze Riduna heeft.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:08

SANEX schreef:
SANEX schreef:
Waarom zou je een fries met zo'n afstamming niet kunnen kopen ? Toevallig heb ik stage gelopen bij de stal waar Riduna staat en die veulens zijn gewoon vrij te koop, dus als iemand genoeg pegels heeft, kan hij wel verkocht zijn. Paard Mirjam is volgens mij ouder dan paard van TS, heb Mirjam ook nog gekend daar en die stage moet toch zeker een jaar of 9 geleden zijn. Paard van TS is 5 jaar. Misschien is de locatie niet heel logisch, maar goed er zijn er ook genoeg die het hele land doorcrossen voor een paard/veulen dus zou in dit geval ook geweest kunnen zijn. Zeg niet dat het waar is, maar ook niet dat het onmogelijk kan zijn dat hij een nakomeling van deze Riduna heeft.

Je dacht, ik quote mezelf maar even? :P

Als dit paard zou moeten staan waar ik denk dat het moet staan, dan is het vreemd dat de naaste buren (die ook paarden hebben) niets van dit paard af weten, maar dat wil niet zo heel veel zeggen natuurlijk. Misschien komt deze nooit buiten? Blijft iig een vreemd verhaal maar ik heb ook wel weer vreemdere verhalen gelezen op Bokt die achteraf toch waar bleken, dus ik wacht het af.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:10

ik hoop niet voor je dat het waar is..

ik zou zowiezi al naar zuidlaren met mn stal eigennaar maar zijn nu extra vroeg gegaan.. je link gedeld op fb en dan zou dit een grap zijn

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:10

Is er al iets bekend???

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:14

Ben ook benieuwd of er al meer bekend is.. sterkte ts

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:29

Ik vraag me af of die de markt van Zuidlaren op kon komen. Ze checken chip, gezondheid en volgens mij ook paspoort! Ik ga nog even een extra rondje maken.

laResidence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:31

succes!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:34

Cayenne schreef:
SANEX schreef:
Waarom zou je een fries met zo'n afstamming niet kunnen kopen ? Toevallig heb ik stage gelopen bij de stal waar Riduna staat en die veulens zijn gewoon vrij te koop, dus als iemand genoeg pegels heeft, kan hij wel verkocht zijn. Paard Mirjam is volgens mij ouder dan paard van TS, heb Mirjam ook nog gekend daar en die stage moet toch zeker een jaar of 9 geleden zijn. Paard van TS is 5 jaar. Misschien is de locatie niet heel logisch, maar goed er zijn er ook genoeg die het hele land doorcrossen voor een paard/veulen dus zou in dit geval ook geweest kunnen zijn. Zeg niet dat het waar is, maar ook niet dat het onmogelijk kan zijn dat hij een nakomeling van deze Riduna heeft

Je dacht, ik quote mezelf maar even? :P

Als dit paard zou moeten staan waar ik denk dat het moet staan, dan is het vreemd dat de naaste buren (die ook paarden hebben) niets van dit paard af weten, maar dat wil niet zo heel veel zeggen natuurlijk. Misschien komt deze nooit buiten? Blijft iig een vreemd verhaal maar ik heb ook wel weer vreemdere verhalen gelezen op Bokt die achteraf toch waar bleken, dus ik wacht het af.

Ssssht, ik had het al ge-edit maar jij was me voor, nog niet helemaal wakker :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:48

Niet direct gaan speculeren. Wie weet is TS wel druk bezig met politiezaken/andere dingen.

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:49

Joscaa schreef:
Hm, daar zijn zoveel paarden stoned. Is het niet van de 'drugs', is het wel van vermoeidheid, gebrek aan eten/drinken en verzorging....

Dat laatste is NIET waar, er word voor voldoende eten en drinken gezorgd, vermoeidheid zou kunnen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:49

Ik heb net even met mijn slaperige kop bijgelezen, heb ik het goed begrepen dat er een groepje Bokkers naar de markt toe is?

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:52

Mocht TS het verhaal bedacht hebben, schaam je dan diep. Al die meiden midden in de nacht op pad voor jouw zogenaamde gestolen paard.

Mocht het echt waar zijn mijn excuses voor de zin hierboven en als tip, rijd even een handelaar langs die je kent, en vraag of je zijn chiplezer mag mee nemen. Dan kun je de paarden die je tegenkomt scannen (misschien ongezien) en dan weet je zeker of je de goede voor je hebt.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:52

ik ben er met mn stal eigennaar.
zonder chip en bij behorend paspoort zou hij eigenlijk niet verkocht kunnen mogen worden..
maar ja dat is natuurlijk geen garantie.. heb hem in elk geval nog niet gezien

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:58

Heb je link ook gedeeld, hoop voor je dat je paard snel terecht is.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:05

Sanex en er is uberhaupt wel een 4, 5 of 6 jarig beart x jillis uit Riduna geboren?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:05

Nou TS, nu moet je staleigenaar toch al wel een keer weer thuis geweest zijn ? Hij heeft immers een paard te verzorgen normaal gesproken. We zijn nu alweer zoveel uur verder, wat zijn de vorderingen... ?