fransje23 schreef:De singelspanner lijkt mij een waardeloos product.
http://www.divoza.com/collectie/paard/zadels/singels/6174_pagony-singelspanner.html
Als je weinig kracht in je armen hebt, is zo'n ding wel handig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
fransje23 schreef:De singelspanner lijkt mij een waardeloos product.
http://www.divoza.com/collectie/paard/zadels/singels/6174_pagony-singelspanner.html
Ben ook geen fan van sporen, zeker niet als de ruiter een prut beenligging heeft waardoor het nog vervelender wordt voor het paard..

little_birdy schreef:Femke_Tweety schreef:![]()
Leuk, die meningen over dekens. Maar niet echt gelezen wat ik schreef...
Qua nutteloze/waardeloze dingen:
Ik heb ooit een hoevenkrabber gehad die bij het eerste steentje dat ik uit een hoef moest "wippen" verboog. Waardeloos dus.
Verder snap ik persoonlijk het nut niet van de borsteltjes die bij sommige hoevenkrabbers achterop zitten.
Ik moet zeggen dat ik sowieso niet vaak een hoevenkrabber gebruik. Vaker gebruik ik dan mijn zakmes, en dan niet het mes maar de blikopener die erin zit... Altijd in mijn broekzak, en ik vind het net even handiger in gebruik ook nog.
dat handvat is een bokriempje, als je een paard hebt wat enorm kan bokken is het super handig!
als je de hoeven echt goed uitkrabt gebruik je vaak het borsteltje wel
of met paarden die op houtkrullen staan
paarden die op vlas staan
als je de hoeven uitkrabt als je de bak uitkomt voor het zand etc
dus waardeloos absoluut niet en nutteloos ook niet
wat ik waardeloos vind een handvat voorop je zadel voor kleine kinderen
ze gaan er alleen maar meer uit balans mee zitten ipv beter

Yvonne_Mika schreef:Wat ik écht waardeloze ondingen vind zijn elastieken. En dan worden ze 9 van de 10 keer nog veel te strak gezet ook..Ben ook geen fan van sporen, zeker niet als de ruiter een prut beenligging heeft waardoor het nog vervelender wordt voor het paard..
Wat ik nutteloos vind zijn de peperdure rijkleding collecties.. Wat hier al gezegd word, een bodywarmer van de c&a kun je net zo goed gebruiken om mee te rijden als een bodywarmer van Pikeur. En €40,00 betalen voor een polo met korte mouwen? Bij de phoenix heb ik een polo voor €5,00
en past bij mijn setjes natuurlijk

HTM schreef:terpentijn schreef:Nee, @Gini, dan heb je die zaken via een link ooit eens eerst opgezocht/aangeklikt, mogelijk om daar iets zinnigs over te melden op een Forum, zoals Bokt, dat is nu het "cookie" effect waar zo veel over te doen is de laatste tijd, en denkt "de digitale Big Brother" dat jij daarin geinteresseerd bent voor jezelf, vervolgens krijg je dat soort "spam" te zien.
Had ik ook: zodra ik naar Bokt ging kreeg ik alle zaken linksboven die ik daarvoor bij Divoza had opgezocht, een ander, die tegelijk naar Bokt ging, kreeg precies iets anders te zien, op haar smaak en wat zij opgezocht had bij Divoza te zien. Laten we zeggen: ik zocht zwarte rijlaarzen op, zij roze dekjes. Dat kwam dus gewoon naar boven als je de eerstvolgende keer naar Bokt surfde.
Je kunt dat tegengaan door je cookies te verwijderen.
Dit hoeft echt niet hoor.
Zit in veel verschillende topic's (ook in de HK) en als wij het over een bepaald artikel hebben, dan zien wij ook vaak relames hiervan voorbij komen.
Dit heeft dus niet te maken met wat jij opzoekt, maar het onderwerp van gesprek.
Het is wel zo, heb je die site bezocht, dan is het wel zo als jij zegt.
maar weer ontopic.
Wat vinden jullie van de plastic manenkam???
) RobinBuck schreef:Yvonne_Mika schreef:Wat ik écht waardeloze ondingen vind zijn elastieken. En dan worden ze 9 van de 10 keer nog veel te strak gezet ook..Ben ook geen fan van sporen, zeker niet als de ruiter een prut beenligging heeft waardoor het nog vervelender wordt voor het paard..
Wat ik nutteloos vind zijn de peperdure rijkleding collecties.. Wat hier al gezegd word, een bodywarmer van de c&a kun je net zo goed gebruiken om mee te rijden als een bodywarmer van Pikeur. En €40,00 betalen voor een polo met korte mouwen? Bij de phoenix heb ik een polo voor €5,00
ja maar wie zegt dat die kleur ook precies de goede kleur is?!![]()
daarom wordt er kleding in bijpassende kleuren bij gemaakt
Luz_ElenaE schreef:En 5 euro polo's kan je na een paar keer wassen al in de prullenbak gooien omdat het zweet er niet meer uit te wassen is.
Nee hoor ik koop zo weer een polo van 40 euro waar ik meer dan 1 seizoen mee doeen past bij mijn setjes natuurlijk
En al helemaal niet omdat ik er een luchtje niet uit kreeg. Maar goed, als je een liefde voor setjes hebt geef je er vast meer geld aan uit dan een praktisch gerichte budget-shopper, haha! 
anneliesdj schreef:Is de teugelsafe al voorbij gekomen?
Als het gaat om echt onzinnige, geldverspillende artikelen, is dat wel een heel goede.
[ Afbeelding ]

anneliesdj schreef:Is de teugelsafe al voorbij gekomen?
Als het gaat om echt onzinnige, geldverspillende artikelen, is dat wel een heel goede.
[ Afbeelding ]
anneliesdj schreef:Ja dat wel maar het gaat mij er meer even om dat het zo simpel is, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat serieus op de markt brengt en daar octrooi op aanvraagt
Ik bedoel, iedereen die zich daar zorgen om maakt heeft toch al lang verzonnen dat met een schoenveter of elastiekje aan het oogje vooraan het zadel het probleem opgelost is?
anneliesdj schreef:anneliesdj schreef:Ja dat wel maar het gaat mij er meer even om dat het zo simpel is, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat serieus op de markt brengt en daar octrooi op aanvraagt
Ik bedoel, iedereen die zich daar zorgen om maakt heeft toch al lang verzonnen dat met een schoenveter of elastiekje aan het oogje vooraan het zadel het probleem opgelost is?
.
anneliesdj schreef:Ja dat wel maar het gaat mij er meer even om dat het zo simpel is, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat serieus op de markt brengt en daar octrooi op aanvraagt
. Die clips zijn wel handiger. Op naar de Action, daar liggen ze vast in gangpad 3 naast de kernwapens, of zo. Yvonne_Mika schreef:_San87_ schreef:
Hahaha!
1. Je paard stofzuigen.. Really?![]()
2. Als je besluit dat je het nuttig vindt om je paard te stofzuigen, waarom kan dat dan niet met een gewone stofzuiger?
noorhermans1 schreef:maar de mensen die setjes onzin vinden, als jullie een nieuw dekje moeten met bijv. een paar peesjes. dan zou ik het dekje combineren met de beschermers. in dan bijv. de kleur rijbroek die je al hebt.