Meest waardeloze paardenproduct

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:24

Yvonne_Mika

Re: Meest waardeloze paardenproduct

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:12

Wat ik écht waardeloze ondingen vind zijn elastieken. En dan worden ze 9 van de 10 keer nog veel te strak gezet ook.. |o Ben ook geen fan van sporen, zeker niet als de ruiter een prut beenligging heeft waardoor het nog vervelender wordt voor het paard..

Wat ik nutteloos vind zijn de peperdure rijkleding collecties.. Wat hier al gezegd word, een bodywarmer van de c&a kun je net zo goed gebruiken om mee te rijden als een bodywarmer van Pikeur. En €40,00 betalen voor een polo met korte mouwen? Bij de phoenix heb ik een polo voor €5,00 B-)

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:28

little_birdy schreef:
Femke_Tweety schreef:
:D
Leuk, die meningen over dekens. Maar niet echt gelezen wat ik schreef... :D

Qua nutteloze/waardeloze dingen:
Ik heb ooit een hoevenkrabber gehad die bij het eerste steentje dat ik uit een hoef moest "wippen" verboog. Waardeloos dus.
Verder snap ik persoonlijk het nut niet van de borsteltjes die bij sommige hoevenkrabbers achterop zitten.

Ik moet zeggen dat ik sowieso niet vaak een hoevenkrabber gebruik. Vaker gebruik ik dan mijn zakmes, en dan niet het mes maar de blikopener die erin zit... Altijd in mijn broekzak, en ik vind het net even handiger in gebruik ook nog.

dat handvat is een bokriempje, als je een paard hebt wat enorm kan bokken is het super handig!

als je de hoeven echt goed uitkrabt gebruik je vaak het borsteltje wel :)
of met paarden die op houtkrullen staan
paarden die op vlas staan
als je de hoeven uitkrabt als je de bak uitkomt voor het zand etc
dus waardeloos absoluut niet en nutteloos ook niet :P

wat ik waardeloos vind een handvat voorop je zadel voor kleine kinderen
ze gaan er alleen maar meer uit balans mee zitten ipv beter

dat is een bokriempje, als je een paard hebt die enorm kan bokken kan het super handig zijn!

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:31

Yvonne_Mika schreef:
Wat ik écht waardeloze ondingen vind zijn elastieken. En dan worden ze 9 van de 10 keer nog veel te strak gezet ook.. |o Ben ook geen fan van sporen, zeker niet als de ruiter een prut beenligging heeft waardoor het nog vervelender wordt voor het paard..

Wat ik nutteloos vind zijn de peperdure rijkleding collecties.. Wat hier al gezegd word, een bodywarmer van de c&a kun je net zo goed gebruiken om mee te rijden als een bodywarmer van Pikeur. En €40,00 betalen voor een polo met korte mouwen? Bij de phoenix heb ik een polo voor €5,00 B-)

ja maar wie zegt dat die kleur ook precies de goede kleur is?! :+
daarom wordt er kleding in bijpassende kleuren bij gemaakt :)

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:37

En 5 euro polo's kan je na een paar keer wassen al in de prullenbak gooien omdat het zweet er niet meer uit te wassen is.
Nee hoor ik koop zo weer een polo van 40 euro waar ik meer dan 1 seizoen mee doe :) en past bij mijn setjes natuurlijk :D

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:38

HTM schreef:
terpentijn schreef:
Nee, @Gini, dan heb je die zaken via een link ooit eens eerst opgezocht/aangeklikt, mogelijk om daar iets zinnigs over te melden op een Forum, zoals Bokt, dat is nu het "cookie" effect waar zo veel over te doen is de laatste tijd, en denkt "de digitale Big Brother" dat jij daarin geinteresseerd bent voor jezelf, vervolgens krijg je dat soort "spam" te zien.

Had ik ook: zodra ik naar Bokt ging kreeg ik alle zaken linksboven die ik daarvoor bij Divoza had opgezocht, een ander, die tegelijk naar Bokt ging, kreeg precies iets anders te zien, op haar smaak en wat zij opgezocht had bij Divoza te zien. Laten we zeggen: ik zocht zwarte rijlaarzen op, zij roze dekjes. Dat kwam dus gewoon naar boven als je de eerstvolgende keer naar Bokt surfde.

Je kunt dat tegengaan door je cookies te verwijderen.

Dit hoeft echt niet hoor.
Zit in veel verschillende topic's (ook in de HK) en als wij het over een bepaald artikel hebben, dan zien wij ook vaak relames hiervan voorbij komen.
Dit heeft dus niet te maken met wat jij opzoekt, maar het onderwerp van gesprek.

Het is wel zo, heb je die site bezocht, dan is het wel zo als jij zegt.

maar weer ontopic.

Wat vinden jullie van de plastic manenkam???

plastic manen kam kan handig zijn, als je bijv. een paard hebt die niet tegen ijzeren kammen kan (jaja, er zijn paarden die daar niet tegen kunnen :+ )

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:50

RobinBuck schreef:
plastic manen kam kan handig zijn, als je bijv. een paard hebt die niet tegen ijzeren kammen kan (jaja, er zijn paarden die daar niet tegen kunnen :+ )

Dat wist ik niet.
Die plastic breken bij mij altijd :')

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:04

RobinBuck schreef:
Yvonne_Mika schreef:

ja maar wie zegt dat die kleur ook precies de goede kleur is?! :+
daarom wordt er kleding in bijpassende kleuren bij gemaakt :)

Ik snap het principe, kan er best leuk uit zien als alles matcht voor een shoot o.i.d! Maar voor het rijden zelf is het mij te duur. :+

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:09

Luz_ElenaE schreef:
En 5 euro polo's kan je na een paar keer wassen al in de prullenbak gooien omdat het zweet er niet meer uit te wassen is.
Nee hoor ik koop zo weer een polo van 40 euro waar ik meer dan 1 seizoen mee doe :) en past bij mijn setjes natuurlijk :D

Ik heb nog nooit kleding weg moeten weg gooien. :oo En al helemaal niet omdat ik er een luchtje niet uit kreeg. Maar goed, als je een liefde voor setjes hebt geef je er vast meer geld aan uit dan een praktisch gerichte budget-shopper, haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:34

Is de teugelsafe al voorbij gekomen?
Als het gaat om echt onzinnige, geldverspillende artikelen, is dat wel een heel goede.

Afbeelding

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:44

anneliesdj schreef:
Als het gaat om echt onzinnige, geldverspillende artikelen, is dat wel een heel goede.

[ Afbeelding ]

ik denk dat het best een handig product kan zijn!
als je bijvoorbeeld van je paard afvalt (onder een cross oid) en het paard los rond rent, wil je niet dat hij in zijn eigen teugel gaat staan en zijn benen breekt!
dus dan zou dit een handig product zijn! hahah :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:46

Ja dat wel maar het gaat mij er meer even om dat het zo simpel is, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat serieus op de markt brengt en daar octrooi op aanvraagt :')
Ik bedoel, iedereen die zich daar zorgen om maakt heeft toch al lang verzonnen dat met een schoenveter of elastiekje aan het oogje vooraan het zadel het probleem opgelost is?
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 18-03-13 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:47

volgensmij is dat gewoon een haarstiekje met een sluitinkje :P

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:47

anneliesdj schreef:

[ Afbeelding ]

Waarom vind je dit als ik vragen mag? Werkt het niet?
Ik heb er nog nooit van gehoord maar het ziet er in mijn ogen uit als een ideale oplossing voor als je van je paard af valt en je wilt niet dat het dier z'n benen breekt over zijn teugels +:)+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:49

anneliesdj schreef:
Ja dat wel maar het gaat mij er meer even om dat het zo simpel is, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat serieus op de markt brengt en daar octrooi op aanvraagt :')
Ik bedoel, iedereen die zich daar zorgen om maakt heeft toch al lang verzonnen dat met een schoenveter of elastiekje aan het oogje vooraan het zadel het probleem opgelost is?

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:53

anneliesdj schreef:
anneliesdj schreef:

Hmm.. Eerlijk gezegd was ik nog niet op dat idee gekomen, haha! :')

Dus met andere woorden: het is een prima investering voor de niet zo snuggere mensen die dit zelf niet hadden kunnen bedenken of fabriceren onder ons, hahah! :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:53

Je kunt ze ook gewoon zelf maken... Zo'n zwart kinderelastiekje en zo'n clip kun je ook zo kopen, die maakt ze aan elkaar en je hebt er één :+

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:56

Daphne__ schreef:
Je kunt ze ook gewoon zelf maken... Zo'n zwart kinderelastiekje en zo'n clip kun je ook zo kopen, die maakt ze aan elkaar en je hebt er één :+

Ga het proberen! B-)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:57

zodra er paard of hippisch ofzo voorstaat is een product meteen duurder dan de 'gewone' versie. bijv een krukje. kost bij de blokker 8 euro en bij divoza 35 euro. zo is het met zo ontzettend veel spul. Wat de een handig vindt en veel gebruikt vindt de ander totaal nutteloos.... Ik gebruik graag htk spul en ga voor leuke dingen graag naar de action!

Setjes, dat vind ik het meest nutteloze en achterlijkste iets.....

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:02

De paardenstofzuiger :').

Afbeelding

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:02

maar de mensen die setjes onzin vinden, als jullie een nieuw dekje moeten met bijv. een paar peesjes. dan zou ik het dekje combineren met de beschermers. in dan bijv. de kleur rijbroek die je al hebt.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:03

anneliesdj schreef:

Ik heb inderdaad bij mijn jonge dier gewoon een elastiekje gepakt :D. Die clips zijn wel handiger. Op naar de Action, daar liggen ze vast in gangpad 3 naast de kernwapens, of zo.

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:04

_San87_ schreef:

[ Afbeelding ]

Hahaha!
1. Je paard stofzuigen.. Really? :))
2. Als je besluit dat je het nuttig vindt om je paard te stofzuigen, waarom kan dat dan niet met een gewone stofzuiger? :+

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:06

Yvonne_Mika schreef:
_San87_ schreef:

[ Afbeelding ]

Hahaha!
1. Je paard stofzuigen.. Really? :))
2. Als je besluit dat je het nuttig vindt om je paard te stofzuigen, waarom kan dat dan niet met een gewone stofzuiger? :+

Omdat dat echt niet goed is voor je stofzuiger }:0
En ik vind het wel een handig ding.
Als je een zwart paard hebt wat grijs is van het stof, en je niet kan wassen, dan is z'n ding erg handig :o

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:07

noorhermans1 schreef:
maar de mensen die setjes onzin vinden, als jullie een nieuw dekje moeten met bijv. een paar peesjes. dan zou ik het dekje combineren met de beschermers. in dan bijv. de kleur rijbroek die je al hebt.

Maar je hebt aan 1 paar peesjes genoeg ( de meeste paarden hebben hetv soweieso niet nodig........ baasjes vinden het cool) maar aan 1 dekje heb je niet genoeg. dus; het matcht niet, of je hebt meerdere setjes.....