Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
minimelona schreef:dan nog meiss, hoe lang is die nou helemaal onder het zadel en eigenlijk bij jou? trouwens wel beter hoor hij is in ieder geval lekker uitgegroeid...
kohtje schreef:Hoe gaat het nu?

Ik was hem op sommige stukken nu wel voor en had hij dus niet de kans te kloten maar helaas bij sommige stukken nog niet, maar ik leer al steeds meer!
Vandaag voor het longeren ben ik gaan wandelen en dacht laat ik er eens op gaan, er liep uiteraard een vriendin naast die hem vast hield, was ook zonder zadel en was ook super braaf!
) :
) en hij het rijden ook geen bal aan vind.. Mn moeder als een lijpe gelijk roepe dat ik er om de haverklap aflig, oei wat was ik boos
Vorige eigenaar dacht toen dus echt dat ik niet kon rijden.. diepe schaamte.. ik achteraf vragen waar dat goed voor was zegt ze : ja mischien wilt hij em dan wel terug nemen! Jaaa doeeg ga lekker jezelf belaggelijk maken ( sorry dit is even een beetje woede die weg moet :p ) Maargoed, toen vroeg ze of hij mischien iemand weet die hem wel zou willen kopen, jaa hij wist mischien wel iemand die zou willen ruilen van paard, hij gaat die man binnenkort bellen en vragen of hij interesse heeft, zo ja gaan we even een kijkje nemen! Moeders word het gevecht inmiddels ook wel zat, geduld raakt op, en zijn nu dan toch wel naar een oplossing opzoek.