3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 12:35

Ik vind dit niet echt vragen om een dood persoon eigenlijk...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:02

Er staat toch bij OVERLEDEN?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:05

Sorry had er even overheen gelezen!

Ik interpreteer hem als: Wil je een reading van je overleden opa, of en ander (levend) familie lid?
Als er had gestaan "... of een ander overleden familielid?" had ik hem wel op de correcte manier geïnterpreteerd. Denk dat het gewoon wat onhandig geformuleerd is.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:16

Ja das ook zo,het staat er miss. inderdaad niet overduidelijk.
Het woordje 'een' ander staat er niet hoor,er staat 'of ander fam.lid.'
Maar maakt niet uit hoor.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 16:10

gohya schreef:
Er staat toch bij OVERLEDEN?

Overleden OPA

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:29

Idd. Overleden Opa of ander fam.lid.
Het is maar net hóe je het leest. ;)

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:25

ik wil nog wel een paar (serieuze) fotoreadings doen.

Stuur maar door.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:23

Oh, dus naast magnetiseren doe je óók readings...?

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:02

ja hoor kuggur, maar om heel eerlijk te zien vind ik magnetiseren veel leuker, want dan heb ik echt contact in de zin dat ik kan zien wat er gebeurt. En tijdens het magnetiseren voel ik ik waar heen moet (dit noemen ze helder voelen). Het helder zien en helder horen gebruik je bij een reading.

Als je niet in "IJsland" maar zeg Friesland of zo zou wonen, zou je een keer kunnen komen kijken. Dan kun je daar altijd nog je oordeel vellen. Ik loop niet in een gewaad of zo en gebruik enkel mijn handen; geen trucs en geen hocus pocus.

Ik was al bij een paar bokkers; de reacties waren meestal hetzelfde: bijzonder of bizar.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 02:14

Ach, Ik ben geboren en getogen in Friesland, en te nuchter om mijn tijd aan dit soort zaken te verdoen.
Dus zelfs als ik daar nog zou wonen en niet in "IJsland" (waarom die aanhalingstekens ?), weinig kans dat ik je zou komen bezoeken.

Aan de andere kant natuurlijk wel een zekere nieuwsgierigheid, ik houd me tenslotte ook met dit soort topics bezig.
Maar goed je hebt al gemerkt, ik ben dermate sceptisch wat dit aangaat dat het aan absoluut ongeloof grenst. Dit heeft tot gevolg dat ik er sowieso geen geld aan zou uitgeven, en ik neem aan dat je diensten niet gratis zijn.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:12

Beste Kuggur Friesland had ik niet toevallig gekozen, al zou jij met je nuchterheid gezegd hebben nou in Friesland schaatsen wij dus die link met IJsland is gauw gelegd.
Nee ik ben niet van plan het het hele land gratis af te reizen. Ik stop er tijd in en de auto rijdt niet op water.
Maar ik ben in voor een ludiek voorstel..... stuur me maar een pb ;-)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:59

pmagnetiseur schreef:
Nee ik ben niet van plan het het hele land gratis af te reizen. Ik stop er tijd in en de auto rijdt niet op water.

Uiteraard, maar betekent dat dat je deze "diensten" zelf wél gratis levert? Ik nam eigenlijk aan van niet.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:50

nee die lever ik niet gratis zoals ik al eerder je verteld heb, maar ik sta best open voor een voorstel. Stuur me je suggestie maar per pb dan zal ik er vanavond op reageren.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 15:06

Welke suggestie?

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:43

Kuggur,

ik had toch wel iets creatiefs van je verwacht, maar ik ben niet vies van scepcis. Dus ik heb volgende voorstellen voor je:

Optie 1
Ik ga op een zaterdag (in overleg met) jou in welke willekeurige stal dan ook in Nederland waar zeg min. 20 paarden staan en er 5 wat mankeren (mag ook meer zijn). De eigenaren van de paarden zijn aanwezig, zodat achteraf direct gecheckt kan worden of hetgeen wat ik constateer enig hout snijdt. Jij of de mensen zoeken zelf de paarden uit waar ik iets over vertel. Mocht ik verder nog iets waarnemen van paarden die jij niet hebt uitgekozen dan zal ik jou dat melden. Deze stal mag zich uiteraard in een voor jouw bekende omgeving bevinden.

Optie 2
Jij zet een advertentie op bokt waar mensen uit Friesland zich mogen inschrijven voor 10 euro per persoon. Minimaal 5 personen en max 10 personen die wij samen op een zaterdag (in overleg) bezoeken en jij mag uitzoeken bij wie we langs gaan.

Ik heb wel een aantal voorwaarden:
1) Ik hoef geen vergoeding voor mijn diensten wel een reiskosten vergoeding. Bij optie 1 betaal je mij 50 euro uitgaande van 1 stop ergens in Nederland.
Bij optie 2 worden ontvang ik de 10 euro per deelnemer (min5 en max 10), omdat er hier van uitgegaan kan worden dat de te rijden kilometers stijgen.
2) Er mogen geen drachtige merries of paarden met een besmettelijke ziekte deelnemen.
3) Jij en de deelnemers gaan accoord met mijn algemene voorwaarden zoals vermeld op mijn site.
4) Er mogen toeschouwers aanwezig zijn,maar max. 5 personen per locatie. Het is niet in jouw of mijn interesse een "Harense" party te organiseren en zeker niet in het belang van de paarden.
5) Omdat ik niet de ambitie heb een 2e Jomanda te worden, mogen er geen opnamen in welke vorm dan ook worden gemaakt van de behandelingen. Voor die mensen die willen zien hoe het werkt staan er al video's op mijn site welke o.a. gemaakt zijn bij andere bokkers.
6) De eigenaar houdt zelf het paard op stal vast, zodat ik vrij om het paard kan bewegen en de behandeling kan uitvoeren, zoals ik dat ook doe als getoond op de diverse video's.
7) Ik ontvang buiten het adres/ de adressen geen enkele voorinformatie over het paard of de eigenaar, zodat ik volledig blanco instap.
8) De paarden mogen een deken dragen en hoeven zich niet vooraf te bewegen (dus in de box is prima)
9) Paarden die mijn veiligheid of die van omstanders in gevaar brengen zal ik niet behandelen;
10) Ik kan vrij beschikken over al mijn zintuigen (ik ga niet geblindoekt of zo)
11) Deze aanbieding is eenmalig

Enne... je hebt tot vrijdag 14-12-12 bedenktijd...

Ik doe dit enkel om nog een keer iemand tegen weinig kosten live kennis te laten maken met magnetiseren en niet om iemand te bekeren....

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:30

Ehm, ik bewonder je enthousiasme, maar welk deel van "ik woon in IJsland" had je niet begrepen? Ik woon letterlijk in IJsland, je weet wel dat eiland ten noordwesten van Groot Brittanie, jij schijnt te menen dat ik dat als een synoniem voor Friesland (zoals ik zei mijn geboorteprovincie) heb gebruikt?

Ten tweede overschat je mateloos mijn interesse in het onderzoeken van jouw gave. Zelfs als ik nog in Friesland zou wonen, zou het mij de moeite van de door jou beschreven procedure niet waard zijn.

Wat je voorstelt is een reclame campagne voor jou, door mij georganiseerd, en gesponsord ( _O- ), en dat terwijl ik vermoed dat je, wel, om eerlijk te zijn een charismatische kwakzalver bent.

Vertel eens, het is me duidelijk wat voor belang jij aan de voorgestelde scenarios hebt, maar wat voor belang zou ík eraan hebben?

Maar toegegeven, creatief ben je wel :+ .

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:41

Ach Je blijft een eilander zal ik maar zeggen... Je zei dat je een bepaalde nieuwsgierigheid had, dus ik dacht ik doe je een voorstel... Maar even goed een prettige avond gewenst.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:43

:?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:56

pmagnetiseur schreef:
Ach Je blijft een eilander zal ik maar zeggen... Je zei dat je een bepaalde nieuwsgierigheid had, dus ik dacht ik doe je een voorstel... Maar even goed een prettige avond gewenst.

Je blijft een eilander...? Sinds wanneer is Friesland een eiland? Geeft een interessant kijkje in je wijze van redeneren

Ik ben nieuwsgierig naar dit soort fenomen in het algemeen, niet naar jouw praktijken in het bijzonder, en niet op de manier die jij klakkeloos schijnt te hebben aangenomen. Niet zo heldervoelend van je, maar ik neem aan dat jouw gave niet zó werkt hm?.

Ook een prettige avond gewenst.

Nelflobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:09

Kuggur schreef:
Ik werk in de gezondheidszorg, en of je patient dood is of levend is van groot belang (niet iedereen beseft dit) voor de verdere diagnostiek en niet te vergeten behandelopties.
Het niet opmerken van dit symptoom wordt algemeen als erg slordig beschouwd.

Hahahaha... :D , ik begin je te waarderen Kuggur!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:46

pmagnetiseur schreef:
Ik ga op een zaterdag (in overleg met) jou in welke willekeurige stal dan ook in Nederland waar zeg min. 20 paarden staan en er 5 wat mankeren (mag ook meer zijn). De eigenaren van de paarden zijn aanwezig, zodat achteraf direct gecheckt kan worden of hetgeen wat ik constateer enig hout snijdt. Jij of de mensen zoeken zelf de paarden uit waar ik iets over vertel.

Diagnoses stellen bij dieren, en behandelen van die problemen, is bij wet voorbehouden aan dierenartsen. Dat wil zeggen dat je als je denkt een gave te hebben, je eigenlijk je gezond verstand zou moeten gebruiken, en die enkel op je eigen lichaam gaat toepassen. Wat je met jezelf doet, moet je nl. zelf maar weten.
Om het even grof te stellen: wie of wat denk je wel dat je bent dat je zomaar dieren en hun baasjes denkt te mogen 'helpen' en er ook nog geld voor durft vragen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:29

Ik help alleen me eigen dieren en van bekende,maar álleen als er eerst een D.A. is geweest.
Of sowieso contact is geweest met een D.A. pas dan als het niets ernstigs is,behandel ik een dier.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:17

pmagnetiseur schreef:

Stuur maar door.

Kosteloos? Dan heb ik wel een foto van een paardje voor je waar je echt niets over kan vinden op het net.

Ik moet zeggen dat ik ook altijd zeer sceptisch was/ben in dit soort kwesties. Ik heb echter ooit iets meegemaakt wat ik nu 8 jaar later nog steeds niet kan verklaren.

Mijn merrie had een veulen gekregen. Na de geboorte was er geen land met haar te bezeilen. Ze was zuurder dan zuur. Als je in de buurt kwam direct oren in haar nek en liep ze weg. Nu zal je denken bescherming van het veulen maar dat was het niet. Het veulen was een nieuwsgierig beestje wat altijd op ons afliep en we ook gewoon konden aanraken en kroelen. Moeders bleef echter op een afstand met een zure blik alles gadeslaan. Ze wilde ook niet meer aangehaald worden.

Er kwam toen per toeval iemand op mijn erf die beweerde paranormaal begaafd te zijn en dieren te readen. Wij namen dat niet al te serieus maar ze vroeg of ze met de merrie mocht praten. Tja, waarom niet. Dus al gniffelend haar gadegeslagen. Ze vroeg aan de merrie wat er aan de hand was er volgde een stilte. Na een minuut of 5 zei ze dat dit het 3e veulen was van de merrie. De eerste was doodgeboren en de tweede heel jong bij haar weggehaald. De merrie was bang dat ze dit veulen ook moest missen. Dat was echter niet aan de orde want het veulen zou gewoon blijven. Ze heeft de merrie toen verteld dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat het veulen niet weg zou gaan. En dat was het. We hebben nog even nagepraat en ze is weggegaan. Wij hebben naderhand wel wat grapjes gemaakt uiteraard en namen het dan ook niet serieus.

De volgende dag waren we weer bij de paardjes en we dachten niet meer aan hetgeen de dag ervoor was gebeurd. Tot we het land inliepen en als eerste de "zure" merrie met veulen met oortjes naar voren op ons afliep om aangehaald te worden. Toen dacht ik gelijk aan die vrouw en liepen de rillingen over mijn rug. Brrrrrr. Toeval? Ik weet het niet. Sinds die dag was de merrie weer helemaal de oude. Ik durf nu dan ook niet meer glashard te beweren dat het onzin is. Of hebben jullie een verklaring?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:23

Ik heb ook nog wel een foto van een paard waar niks noemenswaardigs over te zoeken is?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:34

Yinnar schreef:
pmagnetiseur schreef:

Stuur maar door.

Kosteloos? Dan heb ik wel een foto van een paardje voor je waar je echt niets over kan vinden op het net.

Ik moet zeggen dat ik ook altijd zeer sceptisch was/ben in dit soort kwesties. Ik heb echter ooit iets meegemaakt wat ik nu 8 jaar later nog steeds niet kan verklaren.

Mijn merrie had een veulen gekregen. Na de geboorte was er geen land met haar te bezeilen. Ze was zuurder dan zuur. Als je in de buurt kwam direct oren in haar nek en liep ze weg. Nu zal je denken bescherming van het veulen maar dat was het niet. Het veulen was een nieuwsgierig beestje wat altijd op ons afliep en we ook gewoon konden aanraken en kroelen. Moeders bleef echter op een afstand met een zure blik alles gadeslaan. Ze wilde ook niet meer aangehaald worden.

Er kwam toen per toeval iemand op mijn erf die beweerde paranormaal begaafd te zijn en dieren te readen. Wij namen dat niet al te serieus maar ze vroeg of ze met de merrie mocht praten. Tja, waarom niet. Dus al gniffelend haar gadegeslagen. Ze vroeg aan de merrie wat er aan de hand was er volgde een stilte. Na een minuut of 5 zei ze dat dit het 3e veulen was van de merrie. De eerste was doodgeboren en de tweede heel jong bij haar weggehaald. De merrie was bang dat ze dit veulen ook moest missen. Dat was echter niet aan de orde want het veulen zou gewoon blijven. Ze heeft de merrie toen verteld dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat het veulen niet weg zou gaan. En dat was het. We hebben nog even nagepraat en ze is weggegaan. Wij hebben naderhand wel wat grapjes gemaakt uiteraard en namen het dan ook niet serieus.

De volgende dag waren we weer bij de paardjes en we dachten niet meer aan hetgeen de dag ervoor was gebeurd. Tot we het land inliepen en als eerste de "zure" merrie met veulen met oortjes naar voren op ons afliep om aangehaald te worden. Toen dacht ik gelijk aan die vrouw en liepen de rillingen over mijn rug. Brrrrrr. Toeval? Ik weet het niet. Sinds die dag was de merrie weer helemaal de oude. Ik durf nu dan ook niet meer glashard te beweren dat het onzin is. Of hebben jullie een verklaring?

Toeval? Moest de merrie nog steeds zuur gereageerd hebben, zou je het niet onthouden hebben. Nu het zo 'mooi' uit blijkt te komen, onthou je het natuurlijk en ga je er meer betekenis aan toekennen dan het misschien heeft (dus louter toeval).

Ik zeg niet dat het zo moét gegaan zijn, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijke. Al zou ik de eerste zijn die dolblij zou zijn als praten met dieren echt blijkt te kunnen :)