Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
svdijk schreef:Eens met Mosh, zelfde verhaal als wat ik had neergezet.
Ik weet niet wat de meesten hier voor een paard uit willen geven, maar ieder paard is slachtprijs waard, de rest is emotie.
Ik zie ook zat 10 jarigen die z lopen, die rond de 3500,- moeten kosten.
De markt ligt op z'n gat, en als je een leerpaard voor hetzelfde geld kunt kopen, zou ik daar voor gaan ipv voor een b geklasseerde.
Dat je met een merrie meer kunt dan met een ruin vind ik niet iets wat de prijs omhoog brengt, wie weet wil de merrie helemaal niet drachtig worden, of heeft ze iets erfelijks.(niet röntgen gekeurd)
Ik zou voor een braaf paard, van die leeftijd en b geklasseerd max 1750,- willen geven.
Maar ik ga wel mee met andere voorgangers, 1 of 2 klassen hoger met een winstpuntje staat alweer heel anders in de advertentie.
Natuurlijk is het een knappe merrie, maar niet heel bijzonder en zo zijn er nog wel duizenden bruine merrie's met wat aftekeningetjes.
En dat men denkt dat een goed paard veel moet kosten, tja, dan krijg je van die nitwits die denken volgende maand al z te rijden, of heel de wereld over kunnen met dat paard.
Neemt niet weg dat er maar 1 koper hoeft te zijn natuurlijk, en ik wens Amarial dan ook veel succes met de verkoop.
Suelza schreef:amarial schreef:@ Nicole
Vind het inderdaad ook wat goedkoop..
Hun hebben altijd 2 jarige onbeleerde paarden staan voor +€10.000,-
Die van mij is verkocht
Super!!! Wat enorm fijn voor je! Fijn adres? Wat voor mensen?