Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Seventies
Ja tis echt balen en volledig onverwacht... heb dr geen woorden voor, het kost toch wat 4 uur heen en weer rijden kwa diesel.
Als er een goede verklaring is ala maar ze wisten mn tel nr die had ik al doorgegeven en niets gehoord jammer.
coroosje schreef:o0eefje0o schreef:ik heb een grote maar haflinger merrie tekoop staan 7 jaar! als je der mee aan het werk gaat is ze erg pittig zet je er een kind op kan ze alles op kinder niveau en loopt ze der rondje
Is het Terra uit je profiel? Waarom staat ze te koop?
Seven schreef:Ik houd me goed in, vriend was wel wat minder blij
Ik heb mn zegje wel even bij een vriendin gedaan, ik ben meer teleurgesteld dan echt boos hoewel ik wel vreselijk baal van het geld wat we er door hebben gebrand om dr te komen.
Edit : Het word nog banketstaaf zie ik want het is een bokker waarmee ik deze afspraak had gemaakt en deze is om de tijd dat wij hadden afgesproken nog mooi op een topic aan het praten en mn bericht lezen of terug reageren hooo maar. Bizar
x_Quinta_x schreef:Iemand misschien op zoek naar een superbraaf gezelschapspaard?
Het gaat over een 8jarige merrie met NRPS-papieren met werkelijk een gouden karakter.
Ze is superbraaf met alles en in het verkeer ook zeer betrouwbaar.
Ze loopt dressuurniveau M, maar vanwege een bemerking op RX enkel nog geschikt om sporadisch op te rijden!
Om toch met haar bezig te zijn doe ik er wel regelmatig grondwerk mee. Denk aan wijken voor druk, SB, travers, stretchen van de spieren....
Ik zie dat veel mensen hun (gezelschaps)paard gratis aanbieden. Graag wil ik toch een vergoeding omdat ik bang ben dat anders jan-en-alleman haar kan komen ophalen en wie weet waar ze dan terecht komt. Prijs is overeen te komen.
Ik zoek een goede thuis voor haar!