Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rocamor schreef:Ik weet niet wat ze bij jullie "schreeuwen", maar ik heb nog nooit gehoord van (bv):
Hey flikker op met die K*Tknol, ofzo. Meestal is het: Pas op of Let op ofzo
en ik sta dan niet eens overdwars op de weg, maar wandel gewoon aan de kant van de weg. ach tegenwoordig neem ik vriendlief mee, die legt het wel even haarfijn uit aan de wielrenners
hij kon overigens wel hard weg fietsen daarna 
Betteke schreef:Tja, ik heb ook geen bel op mijn racefiets en roep altijd hard "tingelingeling", je moet wat om je kenbaar te maken. En ja, ik weet dat een bel verplicht is op een fiets, maar bij wielerwedstrijden zijn ze weer verboden en die fietsen zijn duur en kwetsbaar dus vandaar dat er zo min mogelijk op- en aangehangen wordt.

(hun durfden volgens mij niet langs ons
) 

Huertecilla schreef:Volgende stap is dat fietser voor het rechtmatig gebruik van hun eigen pad een hulpmiddel meenemen:
[ Afbeelding ]
Ook niet zo´n gek idee te paard trouwens voor als er weer eens een stapstop-blokkering gestressed met een zweep gaat zwaaien omdat je haar op haar niet goed opgeleide paard wil passeren, er naar haar idee te dicht achter zit, net iets te onbeleefd, of met een bij háár verkeerd gevallen woord, of ´onprettige ondertoon´, een verzoek tot svp passeren hebt ingediend.
Een paard is een groot beest dus je raakt allicht wát![]()
Ze heeft toch een cap op dus is veilig
Ik zal gelijk eens kijken op ebay. Ik héb al twee 17de eeuwse pistoolhouders aan de pommel tenslotte.
amykimmie schreef:Haha, volgens mij is een paard nog steeds een vluchtdier? Blijft jouwn paard staan als ie schrikt?
Een paard kan altijd schrikken, hoe betrouwbaar ook.
Het zijn en blijven levende dieren.
Huertecilla schreef:Volgende stap is dat fietser voor het rechtmatig gebruik van hun eigen pad een hulpmiddel meenemen:
[ Afbeelding ]
Ook niet zo´n gek idee te paard trouwens voor als er weer eens een stapstop-blokkering gestressed met een zweep gaat zwaaien omdat je haar op haar niet goed opgeleide paard wil passeren, er naar haar idee te dicht achter zit, net iets te onbeleefd, of met een bij háár verkeerd gevallen woord, of ´onprettige ondertoon´, een verzoek tot svp passeren hebt ingediend.
Een paard is een groot beest dus je raakt allicht wát![]()
Ze heeft toch een cap op dus is veilig
Ik zal gelijk eens kijken op ebay. Ik héb al twee 17de eeuwse pistoolhouders aan de pommel tenslotte.
en vervolgens gaan ze rustig op een lint.
)stef schreef:Als ik achter een groep wielrenners rij (op dr scooter), zie ik regelmatig een leuk tafereel.
De achterste roept: scooter, en dat zie je dan naar voren verplaatsenen vervolgens gaan ze rustig op een lint.
Dat dat niet in 1 seconde bij de voorste is snap ik, en heb ik begrip voor.
Sterre schreef:Tanuya schreef:Nou jullie snappen allemaal wel wat er gebeurt zou zijn als die pony niet zo braaf was.
Nou, ik snap van je hele verhaaltje niet zo veel....
) maar dat laatste stukje ::: ik reed dus gwn aan de goeie kant van het fietspad, je hoort normaal gesproken links in te halen maar deze meneer dacht even rechts in te halen op een stukje van 60cm tussen de berm (sloot) en mn pony belde niet nee niks ik hoorde hem echt niet aankomen de pony ook niet gelukkig was hij zo braaf!!echt keihard kwam hij voorbij Betteke schreef:![]()
![]()
![]()
Hou nou maar op HC.

Angeliquee18 schreef:Wat een verhalen allemaal joh!
Is toch niet gezond eigenlijk?
Ik heb het een keer meegemaakt met een oud mannetje,
Was aan het wandelen, en die man was rustig aan het fietsen,
Komt er zo'n debiele groep aangeraced, en roept keihard "Aan de kant!"
Waardoor die man dus schrok, en naar links ging inplaats naar rechts,
En bam die wielrenners er op geknalt
De oude man lag met veel pijn op de grond,
En dan die kl*te wielrenners nog even zeggen dat die uit moest kijken..
Pfff vond het zo zielig voor die oude man!
2 van die wielrenners waren ook gewond,
En heb ze ook vriendelijk verteld dat ik daar heel blij mee was!!