Fijn dat ze vandaag nog gebeld hebben Seven! Of is dit over een andere?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Hoezo knijp je in oor en lip dan? Dat had die van mij niet gepikt toen, of wel gepikt, maar dan was hij zich dood geschrokken
Wij lieten de paarden altijd op het harde rechtuit stappen en draven, op de harde volte draven en daarna vrij bewegen in paddock. Daarna onder het zadel.
SteffiiY schreef:MyWishMax schreef:Hoezo knijp je in oor en lip dan? Dat had die van mij niet gepikt toen, of wel gepikt, maar dan was hij zich dood geschrokken
Wij lieten de paarden altijd op het harde rechtuit stappen en draven, op de harde volte draven en daarna vrij bewegen in paddock. Daarna onder het zadel.
Knijpen is misschien een groot woord, maar wel er even aanzitten om te kijken of ze niet opvallend reageren.
Heb namelijk wel eens gehoord dat een meisje van stal dit niet had gedaan, en het paard achteraf gedrogeerd was..
Men zegt dat een paard uberhaupt wel iets moet reageren als je aan oor of lip zit, de een zal misschien een hekel eraan hebben en echt vervelend doen.
Een ander zal er iets op reageren, als ze maar een reactie tonen!
Mchll__ schreef:KimJenda schreef:Ik ga zaterdag voor 2e keer bij paard kijken, en wil dan ook beslissing nemen!
Spannend, heb je het paard al laten zien in dit topic zo niet om welke spetter gaat het