Het is alleen een beetje jammer dat iie niet een stukje groter is, maar aan de andere kant maakt het me ook weer niets uit. Ik voel me alleen wel wat groot op hem.
Wauw! Wat geweldig zeg!! Dit zijn toch echt weer kwijl- en kippenvelfoto's Het ziet er echt uit alsof ie nooit anders gedaan heeft. Ik denk dat je Frum je zijn hele leven lang gaat blijven verbazen als ie zo doorgaat
Super! Wie had dat enkele maanden geleden gedacht hé? En wat ziet hij er goed uit onder het zadel. Ik vind dat je er netjes op past. Niet te klein hoor.
Belker
Geplaatst: 16-06-13 19:11
Lorette Wat gaaf, dit pakt niemand je meer af. Geniet ervan en ik hoop op veel meer van dit soort mooie updates.
DaphneR93
Geplaatst: 16-06-13 19:13
Wow dit gun ik jullie zo!!!! En wat doet ie het super, kleine frum is een grote Frum geworden. En wat boft hij met jou. Hoop dat jullie nog heel veel kilometers gaan maken samen.
Wauw wat gaaf! heb met een big smile je berichtje zitten lezen, geweldig!!
_Lorette_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 20:00
Dat had ik een aantal maanden geleden zeker niet verwacht! Daarvoor natuurlijk wel, maar toen kwam die klote diagnose... Ik weet niet wat de toekomst ons nog brengt, maar ik heb op mijn zelfgefokte paard gereden en inderdaad, dat kan niemand me meer afnemen.
KarinvdM schreef:
Wat gaaf!!! Je kon zo opstappen en wegrijden? Wat is hij toch geweldig!
Ja! Maar er zit absoluut geen enkele vorm van stuur op. Stemhulpen kent hij wel en ik kan de vogeltjesdans doen op zijn rug zonder dat hij een spier vertrekt, maar links of recht snapt hij niet, haha. Ach, kleinigheidje houd je als je voor het eerst met een paard gaat rijden.
Krijgen we de volgende keer wel een filmpje van de vogeltjesdans op Frum?
Kan goed zijn dat hij nu alleen maar sterker en beter wordt nu je er wat mee aan de slag gaat. Op de foto's zie ik ook alleen maar een vrolijk en attente Frummel, wat natuurlijk alleen maar een goed teken is.
RoosG
Geplaatst: 16-06-13 20:04
Whaaaa super! Heb altijd mee gelezen en zit hier echt te grijnzen achter de laptop. Ben zo blij voor jou en voor Frum! Geweldig.
Mooi om te zien dat dit door veel vertrouwen nog mogelijk is.. Jij slaapt vast lekker vannacht!
_Lorette_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 20:06
Zit hier lekker emo achter de computer jullie reacties te lezen. Ben zo'n emotioneel kipje soms En gewoon hartstikke verliefd op mijn oranje mormel.
NorwayFjord
Geplaatst: 16-06-13 20:06
Haha hier mag je best emo van worden hoor, het is toch ook gewoon supergaaf!
Wat ongelooflijk goed dat jullie hebben gereden.. Echt top!!
Cheetahfan
Geplaatst: 16-06-13 20:25
Wauw, ik heb net je hele topic doorgelezen en wat heb ik een respect voor jou! En wat een super leuke foto's! Ik hoop dat je nog heel lang van hem mag genieten want dat verdien je. En hij natuurlijk ook!