Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Embe schreef:@Afwasborstel: heb jij je Sandro Hit verkocht?
Reden waarom ik een recreatieruiter zoek: mijn merrie is gek op buiten rijden. Dressuur doet ze omdat het moet van mij en ze kan het goed (zat recentelijk nog coupons na te kijken en laatste wedstrijd is ze met 4 wp in de L naar huis gekomen. Ze heeft echt de afwisseling met het buitenrijden nodig anders wordt ze, letterlijk, ongelukkig. Door de bank genomen zijn dressuurprikkers (ben ik er ook een van hoor) niet echte buitenrijders, dus vandaar.
Nellekeee schreef:Embe schreef:@Afwasborstel: heb jij je Sandro Hit verkocht?
Reden waarom ik een recreatieruiter zoek: mijn merrie is gek op buiten rijden. Dressuur doet ze omdat het moet van mij en ze kan het goed (zat recentelijk nog coupons na te kijken en laatste wedstrijd is ze met 4 wp in de L naar huis gekomen. Ze heeft echt de afwisseling met het buitenrijden nodig anders wordt ze, letterlijk, ongelukkig. Door de bank genomen zijn dressuurprikkers (ben ik er ook een van hoor) niet echte buitenrijders, dus vandaar.
Haha ik ben geen prototype dressuurprikker, heb je dr dan te koop voor me?
Pizzazz schreef:Wat fijn Welmoed! Heb je ook al een auto (tot je beschikking)?
Wat vind je van deze trouwens? Ik vind het echt een mooi paard http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/129
Embe schreef:Reden waarom ik een recreatieruiter zoek: mijn merrie is gek op buiten rijden. Dressuur doet ze omdat het moet van mij en ze kan het goed (zat recentelijk nog coupons na te kijken en laatste wedstrijd is ze met 4 wp in de L naar huis gekomen. Ze heeft echt de afwisseling met het buitenrijden nodig anders wordt ze, letterlijk, ongelukkig. Door de bank genomen zijn dressuurprikkers (ben ik er ook een van hoor) niet echte buitenrijders, dus vandaar.