Bon_Ita, succes morgen, spannend hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kimberley_ schreef:@Frozen ras maakt ook niet uit?
@wreck toch maar je zinnen op afke gezet??
@iedereen die een nieuw paard heeft leuk:D:D:D
Nog even voor de mensen die een fries zoeken wij hebben hele leuke paarden op stal staan, stamboekers, stermerries, drachtig, niet drachtig.. Ook staan er nog 2 leuke paarden fries/nrps geloof ik. Hele leuke charmante dieren.
haha. Neej hoor. Idd ik vind Afke errug leuk. Maar goed, heb nog steeds nog meer projectjes lopen. Morgen ga ik ook lessen op Afke, kijken hoe dat gaat. Buiten was het in ieder geval een genot.
Zijn de twijfels al wat minder of nog niet?
Het is dat mijn vriend in de randstad (daar stond de pony ook) woont anders had ik 2,5 uur enkele reis in de auto gezeten voor een kreupele pony.

wreckh schreef:@Langcara: Nee daar was op zich niks mis mee, maar heb niet echt een klik. Ik dacht dat dat kwam omdat ik niet durfde. Bang om teleurgesteld te worden, maar gister is toch gebleken dat ik wel verliefd durf te worden.
@Iessie: Nee ik ben niet bij een 12 jarige ruin geweest. Het was een 10 jarige ruin.
@Marloes: Kom er vast uit. Het is in ieder geval fijn dat ik haar echt een tijdje kan uit proberen.
Langcara schreef:wreckh schreef:@Langcara: Nee daar was op zich niks mis mee, maar heb niet echt een klik. Ik dacht dat dat kwam omdat ik niet durfde. Bang om teleurgesteld te worden, maar gister is toch gebleken dat ik wel verliefd durf te worden.
@Iessie: Nee ik ben niet bij een 12 jarige ruin geweest. Het was een 10 jarige ruin.
@Marloes: Kom er vast uit. Het is in ieder geval fijn dat ik haar echt een tijdje kan uit proberen.
Dan ben je daar uit: die ruin gaat het niet worden. Dan nog eerder deze merrie.

, inmiddels zijn ze zo'n 4,5 jaar een team en ze rijden ohz, voltigeren, mennen, sleeën samen. Ik hoop dat jullie ook zo'n gouden pony mogen vinden.