mijn leukste verhalen vond ik:
-Nimrod- Over een meisje en die woont al heel lang op een en heeft een eigen paard en dat heet Nimrod paardenstal maar de eigenaar gaat dood en ze verhuizen naar New Zeeland volgensmij en dan krijgt het schip een ongeluk en spoelt dat meisje aan en ze denkt dat haar paard ook dood is gegaan net zoals haar vader maar na lang zoeken vind ze haar vader en Nimrod weer
- Blacky - Er was een meisje en die werkte volgensmij (?) bij een paardenstal en die paarden moeten naar Mexico om te vechten in de oorlog maar dan krijgt het schip een ongeluk en dan spoelt dat meisje aan met haar lievelings paard Blacky, en met een ander paard. veder weet ik het niet meer
- Appleby Fair- Over een Zigeuner familie die hun Tinker Harpist moeten verkopen, Maar dan gaat dat meisje
nog een laatste rit maken met Harpist en dan komen ze bij een mens wat harp speelt en Harpist vind dit dan helemaal geweldig. En op het einde blijkt het harp meisje en dat andere meisje zussen te zijn. (?)
- Mistral - Een meisje vind een camarque veulen en brengt hem naar haar vaders boerderij in de Camarque, Maar 4 jaar later wilt haar vader hem temmen maar hij krijgt het niet voor elkaar.
Ik ben op zoek naar dit verhaal en als iemand hem heeft zou die hem in willen scannen?
Dat waren mijn fafo penny strips, ik heb er nog wel meer maar die ben ik een beetje vergeten