). Heb het paard dus een kauwgumpje gegeven, later bedacht ik me dat dat misschien wel niet zo slim was dus ben daarna nog vaak langs het paard gefietst om te kijken of hij nog leefde haha! Nu, jaaaren later, leeft het paard nog steeds
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Heb het paard dus een kauwgumpje gegeven, later bedacht ik me dat dat misschien wel niet zo slim was dus ben daarna nog vaak langs het paard gefietst om te kijken of hij nog leefde haha! Nu, jaaaren later, leeft het paard nog steeds

)
(Ze was dan ook echt mega onaardig.
)
Dit ging een paar dagen goed tot de werkelijke eigenaar er bij kwam. Ze was echt helemaal over de rooie en vroeg mij hoe ik het in mijn hoofd haalde om op HAAR pony te stappen. Ik was mij van geen kwaad bewust en legde de situatie uit. De eigenaar begreep het en vond het uiteindelijk niet erg dat ik er op reed, omdat ik wel erg lief (
) voor de pony was. Het meisje in kwestie bleek de pony eerder te hebben geslagen met een buis en er was blijkbaar zelfs al aangifte van gedaan(geen idee hoe dit is afgelopen, was wel zo geschrokken van alles dat er afspeelde dat ik niet meer op die pony heb gereden
).
.

) Staan leuke verhalen tussen, maar ook verhalen waarvan ik denk: wow, dat je dat durfde! Maar ja, als penny meisje kun je natuurlijk de hele wereld aan!
Kwam dit filmpje net tegen, ik was 15.

We zijn half de sloot in geflikkerd omdat we zo bang waren! Nooit meer in mijn hoofd gehaald de wei in te gaan, wel vaak genoeg daar geweest om te aaien enzo.
)
)
) Had dus ook geen praatjes over het temme van een zwarte arabier etc. Mn vriendin had wel een arabier, ofja haar opa en daar ging ik wel eens heen. een witte merrie dan wel
ofja wit ha ze is ondertussen goed wit, toen was ze nog erg jong dus
nadat we hem in de bios hadden gezien. paar jaar later kwam het muziekgroepje 7seven ofzoiets, met wat jongens en meiden, kregen ook een serie, ook dat heb ik na gespeelt:P dus reken t niet echt bij de penny dat paardje spelen.
je hoort niet te liegen
dan gaat het wel eens fout hahah
dat was op dat moment heel banketstaaf voor allebei haha
Uiteindelijk heeft de eigenaresse (moeder) het meisje maar weggestuurd omdat ze de stal van Ibibio stond uit te mesten terwijl hij daar nog binnen stond... en hij was niet het meest betrouwbare paard op dat moment ='D
dus na heel veel rondjes uitgestrekte draf (ik kreeg haar niet in galop..
) eindelijk in galop! en HARD! ik kon haar niet houden maar gaf dat niet toe, dus maar net gedaan alsof dat zo hoorde en dapper doorgaan. Uiteindelijk sprong ze over een struik heen en had ik er genoeg van, mijn god wat had ik schrik! Na heel stoer te hebben gezegd: zo, springen kan ze duidelijk ook! was dat de laatste keer op die pony voor mij.. hihihi
heb altijd op een ponyclub gereden, daarna kreeg ik verzorgpony's (wat goed geregeld was met mn ouders) en daarna mn eigen paard. Moet wel zeggen dat als ik ooit iemand, maakt niet uit wie, in mn wei zie en zie dat ze aan mn paard zitten die niet jarig zijn..
Heb t 1 keer gehad, we hadden hier thuis de bel niet gehoord dus dachten die meisjes dat er niemand thuis was en ze wel konden gaan poetsen. Ben nog nooit zo boos geworden, heb niet gescholden maar die meisjes stonden op den duur toch te huilen
heb gezegd dat ze op moesten donderen en ik ze nooit meer wilde zien
.