Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn instructrice is het er alleen niet volledig mee eens haha.. Maar ze heeft deze wel "goedgekeurd". Heeft er zelf ook even opgezeten en vond m ook wel erg leuk. Maar deze vind ik gewoon perfect dus hij is het wachten waard.

Maar ik hoor net dat de eigenaar hem deze week op de foto gaat zetten, dus dan is het wel wachten met zekerheid. Z'n rug en hals gaan sowieso op de foto, benen weet ik nog niet zeker.
Mijn man ziet het nut er niet van in dat ik 4 u 30 ga rijden daarvoor.
Paard staat in Lienden. Daat ligt dus 230 km van elkaar. Ik zie het niet zitten om vrienden op te trommelen (heb zelf nog geen trailer) om het paard naar heir te halen en te keuren, en dan eventueel terug te moeten omdat ze niet in orde is. Resultaat 800 km gereden voor niets.
Wij gaan echt geen 4 uur rijden voor een keuring nee, dan komen ze maar iets meer deze kant op!

, mja beter zekr weten dan ene paard kopen met gebreken.. maar dan blijft het wel erg sneu..

Heeft iemand hier ervaring met het krijgen van een paard? Zouden jullie een contract opstellen of laten keuren? Het gaat over een veulen...