Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:30

Precies :j

Zeggen dat je dood gaat zonder je paard vind ik eerder triest dan dat je een goede band hebt, maar wie ben ik :))

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:30

Joycebunny schreef:
Wat een onzin zeg :+
wat me wel opvalt is dat de meeste (ik zeg 'meeste' dus bijt mn hoofd er niet meteen af) 'nee'-reacties komen van 18 jaar of jonger. Mensen die dus nog afhankelijk zijn van hun ouders voor het grootste deel van hun uitgaven en dus nog niet echt de waarde van zoveel geld kennen. No offence trouwens. Ik ben zelf 15 en mijn moeder betaalt m'n pony helemaal maar ik besef gewoon dat dat wel heeeeel veel geld is.
En dat heeft trouwens niks te maken met geen band of vriendschap hebben hoor. M'n vorige paard die ik van m'n geboorte af ken had ik een super band mee, maar is vorig jaar door privéredenen verkocht, net als m'n andere paard. In het begin ben je er kapot van maar na een tijd 'slijt' het verdriet. Dus dat je doodgaat zonder je paard vind ik NONSENS. Heb zielsveel van al m'n (lease)paarden gehouden en een super band ermee dat ik zelf dacht 'als hij/zij ooit wegmoet pleeg ik zelfmoord' maar uiteindelijk kom je er wel overheen. Nu heb ik weer m'n eigen pony en daar heb ik bijna een even sterke band mee dan m'n vorige paarden. Maar als ze me een miljoen geven gaat hij toch - mits hij goed verzorgd wordt en elke dag 5u buiten kan - met een strik eromheen weg. ;)

heeft totaal niets met leeftijd te maken.
ik ben 40 en werk 2 banen om mijn maatje te kunnen onderhouden ;)
Maar al bied men een miljoen of meer.....mijn maatje is van mij en dat blijft zo

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:31

Ze zegt ook 'de meesten' he, dat viel mij ook op, maar uitzonderingen zijn er altijd (is Joyce er zelf ook een van, net zoals ik).

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:42

Nies_ schreef:
Precies :j

Zeggen dat je dood gaat zonder je paard vind ik eerder triest dan dat je een goede band hebt, maar wie ben ik :))

Ja. Slaat ook nergens op vind ik, maar ik weet ook niet wat voor band mensen met hun paard hebben?
Bij ons is het gewoon zo, als je te groot bent/ je niet meer past bij je paard dan gaat ie weg en komt er een andere. Maar zo denkt niet iedereen denk ik..

iloonaa__

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:46

ik zou ze heel erg missen, maar 1 miljoen
is ontzettend veel geld, waar je mooie dingen mee kan doen.
dus ik denk dat ik ze wel afsta, maar dat zal me wel pijn doen evengoed

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:26

Ik zou mijn paard of pony zeker weg doen, of hij moet meer kunnen opbrengen? :))

Een miljoen is echt veel geld, alle dingen die je daarvoor kunt doen vind ik meer waard dan mijn paard of pony op dat moment.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:29

Als iemand mij een miljoen zou bieden zou ik niet meer bijkomen ;) .

Maar ik zou er wel over nadenken. Feit blijft dat ik nu weinig tijd heb voor Mone. Iemand die zoveel betaald zal er ook wel goed voor zorgen... En misschien zit ik dan zelf wel ontzettend in geldnood. Stel dat Mone ziek wordt, kan ik dat dan betalen? De mensen die 1 miljoen bieden vast wel.

Denk niet dat ik het zomaar zou doen, maar ik zou ook niet meteen 'nee' zeggen denk ik.

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:30

daarvoor zou ik haar zelf nog wegbrengen.

Hafje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:27

kvind het wel een moeilijke..
Ben gek van mijn paardje en heb nooit eerder met een paard zo een band gehad.. Maar een miljoen? Met pijn in het hart, maar daar mogen ze hem voor hebben (verstand versus hart |( )

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:30

Hmmm neee.
Ik heb mijn pony's van me overleden vader gehad, dus zolang ze niet weg hoeven, gaan ze ook niet! :D

angy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:32

Yep, dan ging hij echt weg. Gossie, wat zou ik dan doen met een miljoen....... in dromenland. O:)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:52

Och, je moest over een paar jaar dit topic eens teruglezen, kijken hoe veel mensen die zeggen dat ze hun paard nooohooooit verkopen hun paard nog hebben ;) En dan niet eens verkocht voor een miljoen. Echt, er zijn maar weinig mensen die dit roepen die hun paard echt houden tot zijn dood.

Mijn hafje was niet weggegaan, tegen geen enkel bedrag.. Was ook niet realistisch dat iemand daar een goed bedrag voor zou bieden hoor ;)
Mijn arabier gaat wel weg voor een miljoen. Ik zou haar wel missen, maar daar heb ik die band lang niet mee.

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:12

Joycebunny schreef:
Wat een onzin zeg :+
wat me wel opvalt is dat de meeste (ik zeg 'meeste' dus bijt mn hoofd er niet meteen af) 'nee'-reacties komen van 18 jaar of jonger. Mensen die dus nog afhankelijk zijn van hun ouders voor het grootste deel van hun uitgaven en dus nog niet echt de waarde van zoveel geld kennen. No offence trouwens. Ik ben zelf 15 en mijn moeder betaalt m'n pony helemaal maar ik besef gewoon dat dat wel heeeeel veel geld is.
En dat heeft trouwens niks te maken met geen band of vriendschap hebben hoor. M'n vorige paard die ik van m'n geboorte af ken had ik een super band mee, maar is vorig jaar door privéredenen verkocht, net als m'n andere paard. In het begin ben je er kapot van maar na een tijd 'slijt' het verdriet. Dus dat je doodgaat zonder je paard vind ik NONSENS. Heb zielsveel van al m'n (lease)paarden gehouden en een super band ermee dat ik zelf dacht 'als hij/zij ooit wegmoet pleeg ik zelfmoord' maar uiteindelijk kom je er wel overheen. Nu heb ik weer m'n eigen pony en daar heb ik bijna een even sterke band mee dan m'n vorige paarden. Maar als ze me een miljoen geven gaat hij toch - mits hij goed verzorgd wordt en elke dag 5u buiten kan - met een strik eromheen weg. ;)

nou ik ben dus ook jonger als 18
maar ik werk voor mijn stalgeld.
ik betaal iedere cent voor mijn pony zelf
en geen haar op mn hoofd die eraan denkt dat mijn pony voor een miljoen weg gaat.
moet er niet aan denken

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:45

voor een miljoen mogen ze hier uitzoeken. Ze mogen er mee doen en laten wat ze willen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:51

Haha, precies, ik heb er 9 staan, voor een miljoen (euro welteverstaan) krijg je de tweede voor halve prijs _O-

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:52

kleinvosje schreef:
Ja, dan gaat ze, en voor de helft of een tiende ook nog wel. Ik hou heel veel van haar, en ben echt gek met haar, maar als ik zo'n bedrag voor haar zou kunnen krijgen, gaat ze weg. Dan begin ik met alle plezier overnieuw met een ander dier!

En als iemand voor een miljoen je paard wilt,
zal hij er zeker goed voor zorgen. :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:58

Jep 1 van de 3 zeker weten. Dan hou ik Asra waar ik de beste band mee heb zeker. Andere 2 staan nog baby te zijn bij mama en op de wei.. Die doe ik een lintje om en zwaai ze uit :)

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 00:12

Ik denk dat ik er toch even heeeeel goed over na zou denken.
Enkele maanden geleden zou ik haar meteen op de trailer gesleurd hebben en afgeleverd met gouden strik. Maar nu heb ik zo veel plezier met dat beest... wat niet wil zeggen dat ik datzelfde plezier niet zou hebben met een ander paard.

Een miljoen stelt je wel in staat om je dromen te verwezenlijken. Of toch een groot deel er van. De vraag is of je voor je dromen moet kiezen en daarbij een vriend in de steek laten, of voor je vriend kiezen en je dromen laten varen?

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 00:39

Voor een miljoen mogen ze hier tien stuks opladen :+
Goeie deal toch, een ton per stuk?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 00:45

Ik hou echt van mijn paard en het is een super bok maar voor 1 miljoen krijgt die een strik en de trailer mee voor 100.000 ook :(:) kom maar halen de rest krijgen ze erbij

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:58

Ja, zelfs al zou ik het niet willen dan zouden mn ouders haar alsnog verkopen.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:00

Ja hoor. Dan zou ik er een wat groter paard voor kopen. Ze is namelijk te klein voor me.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:04

ja hoor voor een miljoen mag ze weg...

maar waarschijnlijk bieden ze me 2 miljoen om ze terug te kopen ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:06

Nee mijn paard gaat niet weg, want het is geen wegwerpartikel dat je zo inruilt voor een miljoen.

MarKiJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:13

De ene zou voor een kwart al weg mogen (inclusief brengen) Met haar heb ik eigenlijk geen band.
De andere gaat voor geen goud weg!