Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:36

Liever dat geld kwijt dan nog langer lid zijn :Y)
In mijn geval verlies ik er niet aan, het loopt in maart af. Maar ze waren wel zo mals om in september oktober al geld af te schrijven, gelukkig heb ik dat op tijd gezien en heb ik dat bedrag terug kunnen halen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:36

nutella schreef:
Probeer dit eens: astrid@atotzet.nl

Ik heb een keurige afmelding gekregen m.b.t. mijn lidmaatschap. astrid@atotzet.nl (publiforce).

Nu ineens kan het via de mail? Ik krijg een reactie terug dat het alleen per post kon wat aangetekend was :Y)

kleinvosje

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:37

ja, daarom, en aangezien ik alleen via mail en later via de telefoon contact heb gehad, en sindsdien niets meer krijg, weet ik het ook niet meer...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:45

Haha wat een stel randdebielen bij elkaar daar.

Ik had per post opgezegd, vervolgens werd geld afgeschreven (een half jaar te vroeg) dus ik stuur er een mail achteraan krijg ik 3 weken later bericht dat het alleen per aangetekende brief kon. Denk zal een topic op bokt plaatsen als waarschuwing, vervolgens blijken er veel meer mensen problemen te hebben :D Ik heb niets weer gehoord daarna.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:48

MISTRAL94 schreef:

Ik had per post opgezegd, vervolgens werd geld afgeschreven (een half jaar te vroeg) dus ik stuur er een mail achteraan krijg ik 3 weken later bericht dat het alleen per aangetekende brief kon. Denk zal een topic op bokt plaatsen als waarschuwing, vervolgens blijken er veel meer mensen problemen te hebben :D Ik heb niets weer gehoord daarna.

eeuhhh, als ze daarop reageren geven ze indirect toch zelf al aan dat ze je opzegging hebben ontvangen??? Dat is niet écht slim.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:49

Tja, that's Horsimo! Join the club, wij zijn al tijden aan het emmeren!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:50

Liezel1 schreef:
MISTRAL94 schreef:

eeuhhh, als ze daarop reageren geven ze indirect toch zelf al aan dat ze je opzegging hebben ontvangen??? Dat is niet écht slim.

:') Tja zo snugger zijn ze daar dus niet

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:55

Citaat:
7.2 De Lidmaatschapsovereenkomst kan uitsluitend worden beëindigd met inachtneming van een opzegtermijn van zes weken voor ontvangst van het laatste nummer van de Lidmaatschapsovereenkomst. Opzegging door het Lid kan uitsluitend aangetekend schriftelijk geschieden bij de Uitgever.

het staat wel in de voorwaarden.

maar het blijft een rare procedure. ik zou ook gewoon m'n automatische incasso intrekken en ze laten blokkeren bij m'n bank.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:56

Dit schijnt dus niet te mogen

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:57

Die voorwaarden was er eerst nog niet, toen de administratie overgenomenw erd door een ander bedrijf, is dat ingesteld. Dat is tenminste wat een medewerker me verteld heeft. En zulke wijzigingen mogen niet doorgeoverd worden zonder de abo houders daarvan in kennis te stellen...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:59

Maar of het wel of niet overgenomen is. Wettelijk gezien mogen ze dit niet. Heeft tig pagina's terug ergens gestaan

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:00

ja klopt!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:00

automatische incasso ontrekken kan wel binnen een bepaalde tijd :j

mijn vader heeft ooit problemen gehad met een internetprovider waar we niet vanaf kwamen kon via de toemalige postbank gewoon zelf de incasso elke maand intrekken. in de vakantie periode is hij het een keer vergeten, waardoor de termijn vestreken was. is toen na de bank gegaan die hebben het geld alsnog teruggestort en de incasso definitief geblokkeerd.

al die voorwaarde er nog niet was toen je het afsloot dan al helemaal geen aangetekende brief sturen.
gewoon een mail, dan heb je het zelf zwart op wit. en niet meer betalen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:02

Wanneer hebben ze dat per aangetekende brief opzeggen ingesteld dan? Daar ben ik wel benieuwd naar?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:03

Als ik het goed heb per april 09, maar weet het niet zeker. In ieder geval lapt Horsimo alle regels aan haar laars, deze ook, en vooralsnog lijken ze daar nog mee weg te komen ook...

vanTroje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:06

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb nog nooit problemen met de Horsimo gehad........???

Een keer hadden ze een nummer niet gestuurd, is meteen opgelost en drie dagen later kwam het nummer binnen.

Ook met het afsluiten met het abonnement heb ik echt nergens last van gehad.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:07

Nee, met het afsluiten van een abo maar heel weinig volgens mij, het probleem is dat je er niet van af komt...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:09

ajsmits schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb nog nooit problemen met de Horsimo gehad........???

Een keer hadden ze een nummer niet gestuurd, is meteen opgelost en drie dagen later kwam het nummer binnen.

Ook met het afsluiten met het abonnement heb ik echt nergens last van gehad.

Nou wees blij :Y)

Hmm als dat in april het geval is kunnen ze me helemaal niets maken }>

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:09

Nee, mij ook niet, maar doen ze toch...

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:14

Ik heb vandaag ook het januari nummer binnengekregen, ondanks dit:

__Nienke schreef:
Zo, ik meld me hier ook maar even.
Tijd geleden mijn abonnement aangetekend opgezegd, zoals aangegeven stond in het blad, en daarin gevraagd om een bevestiging via de mail. Geregeld zou je zeggen.
Vervolgens krijg ik bij het decembernummer een brief erbij waarin staat dat mijn lidmaatschap nog niet betaald is, ondanks eerdere herinneringen (die ik nooit gehad heb) en dat ik 5 dagen de tijd heb om dat te doen, anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Abonnement staat op naam van mijn vader, dus die wel 15 keer geprobeerd om te bellen. Of er werd niet opgenomen of ze waren in gesprek.
Vervolgens maar een mail gestuurd, situatie uitgelegd en 'vriendelijk' gevraagd of ze nu eindelijk wel eens de moeite willen nemen om te reageren. Ben dus benieuwd!

Niks meer gehoord van publiforce, of incassobureau (uiteraard!).
Aministratie is goed op orde daar! :+

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:19

Ook bij mij blíjven de Horsimo's maar komen, ondanks opzeggen en ongeopend retour sturen... |o

De dreigende teksten over incasso bureaus zijn inmiddels wel verdwenen :? Geen idee waarom, want heb nooit voor een tweede periode betaald!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:21

Ik heb het januari nummer nog steeds niet, heb net pas sinds een week of zo december in huis.

hynders88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:45

Vandaag heb ik het januari nummer ook (eindelijk) binnen gekregen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:48

Bij mij al geen november en december nummer meer.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:08

nutella schreef:
Probeer dit eens: astrid@atotzet.nl

Ik heb een keurige afmelding gekregen m.b.t. mijn lidmaatschap. astrid@atotzet.nl (publiforce).

Dankjewel voor deze melding Nutella.

Ik heb een mail gestuurd naar haar, en kreeg als reactie terug heeft u het aangetekend verstuurd??? Heb verteld ja dan heb ik gedaan (NIET) en helaas zijn de gegevens verloren gegaan door de verhuizing (NOT kan helemaal niet).
Maar mijn abbo is stop gezet. *\o/*

Oja heb het januari nummer van de week binnen gehad.