In mijn geval verlies ik er niet aan, het loopt in maart af. Maar ze waren wel zo mals om in september oktober al geld af te schrijven, gelukkig heb ik dat op tijd gezien en heb ik dat bedrag terug kunnen halen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nutella schreef:Probeer dit eens: astrid@atotzet.nl
Ik heb een keurige afmelding gekregen m.b.t. mijn lidmaatschap. astrid@atotzet.nl (publiforce).

Ik heb niets weer gehoord daarna. MISTRAL94 schreef:Haha wat een stel randdebielen bij elkaar daar.
Ik had per post opgezegd, vervolgens werd geld afgeschreven (een half jaar te vroeg) dus ik stuur er een mail achteraan krijg ik 3 weken later bericht dat het alleen per aangetekende brief kon. Denk zal een topic op bokt plaatsen als waarschuwing, vervolgens blijken er veel meer mensen problemen te hebbenIk heb niets weer gehoord daarna.

Liezel1 schreef:MISTRAL94 schreef:Haha wat een stel randdebielen bij elkaar daar.
Ik had per post opgezegd, vervolgens werd geld afgeschreven (een half jaar te vroeg) dus ik stuur er een mail achteraan krijg ik 3 weken later bericht dat het alleen per aangetekende brief kon. Denk zal een topic op bokt plaatsen als waarschuwing, vervolgens blijken er veel meer mensen problemen te hebbenIk heb niets weer gehoord daarna.
eeuhhh, als ze daarop reageren geven ze indirect toch zelf al aan dat ze je opzegging hebben ontvangen??? Dat is niet écht slim.
Tja zo snugger zijn ze daar dus niet Citaat:7.2 De Lidmaatschapsovereenkomst kan uitsluitend worden beëindigd met inachtneming van een opzegtermijn van zes weken voor ontvangst van het laatste nummer van de Lidmaatschapsovereenkomst. Opzegging door het Lid kan uitsluitend aangetekend schriftelijk geschieden bij de Uitgever.

ajsmits schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb nog nooit problemen met de Horsimo gehad........???
Een keer hadden ze een nummer niet gestuurd, is meteen opgelost en drie dagen later kwam het nummer binnen.
Ook met het afsluiten met het abonnement heb ik echt nergens last van gehad.
__Nienke schreef:Zo, ik meld me hier ook maar even.
Tijd geleden mijn abonnement aangetekend opgezegd, zoals aangegeven stond in het blad, en daarin gevraagd om een bevestiging via de mail. Geregeld zou je zeggen.
Vervolgens krijg ik bij het decembernummer een brief erbij waarin staat dat mijn lidmaatschap nog niet betaald is, ondanks eerdere herinneringen (die ik nooit gehad heb) en dat ik 5 dagen de tijd heb om dat te doen, anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Abonnement staat op naam van mijn vader, dus die wel 15 keer geprobeerd om te bellen. Of er werd niet opgenomen of ze waren in gesprek.
Vervolgens maar een mail gestuurd, situatie uitgelegd en 'vriendelijk' gevraagd of ze nu eindelijk wel eens de moeite willen nemen om te reageren. Ben dus benieuwd!

nutella schreef:Probeer dit eens: astrid@atotzet.nl
Ik heb een keurige afmelding gekregen m.b.t. mijn lidmaatschap. astrid@atotzet.nl (publiforce).