nou dat meelopen gaat nog niet super.. ze schiet steeds alle kanten op.. en die druk en geen druk op t halster snapt ze nog niet..
net weer even lekker geborsteld.. dat vind ze toch wel erg lekker.. hopelijk wil ze morgen mee werken om weer even lekker buiten te staan.. word zulk lekker weer. dan kan ik ook even buiten foto's maken!
touw is omdat we even geen ander alternatief hebben en we haar anders niet te pakken krijgen.. ze is verder heel rustig, alleen met het vangen zijn we even bezig het mee lopen gaat al een stuk beter!
vandaag heb ik haar zonder touw in de buitenbak gelaten, we zijn er echter een uur mee bezig geweest om haar te pakken..
ik ga het nu dus wat anders aanpakken.. sowieso doe ik er nu een korter touwtje aan zodat zij er niet over valt of in verwikkelt raakt en ik haar beter kan pakken dan zonder touw.. maar ik ga nu met haar wandelen.. het mee lopen gaat al een stuk beter.. dus we nemen het stalmaatje mee waar ze helemaal gek van is. en dan beginnen we gewoon op het erf en dan steeds langere stukjes, zo heeft ze ook der beweging en ik ben er mee in aanraking..
ook had ze wormen vandaag dus heb haar gelijk ontwormd.. en ook maar een nieuw en goed halster gekocht, maar die doe ik later om want ze heeft wel genoeg stress gehad voor vandaag..
oja en ik heb haar paspoort binnen, ze heet daarop: bollekamer 09-02
Liannevh
Geplaatst: 25-03-10 19:12
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, met dat touw, zo pakt mijn schoonpa dat ook aan idd. Maar dan idd wel een stuk korter! Want anders kan ze ergens achter blijven haken of er over struikelen, maar dat had je zelf ook al bedacht. Het vergt tijd, maar er veel mee bezig zijn, concequent blijven en geduld hebben... Jij komt er wel!!!
Ik heb ook weer even bijgelezen. Wat groeit ze hard!! En wat goed dat je al zoveel met haar kunt. Ik had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan. Mooi naam ook. Heel veel succes nog. Ik vind het erg leuk om te kunnen lezen (&zien) hoe het gaat met jullie.
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:06
zoo, Yuna heeft haar nieuwe blitze halster om hij is door de flits wat lichter, in het echt is die wat donkerder.. maar zonder flits is er niet veel te zien..
vandaag at ze ook voor t eerst brokjes uit mn hand ook durft ze nu te eten als ik naast de voerbak zit.. eerst was het met uitgestrekte nek maar later durfde ze er zo op af te stappen..