Hopelijk zijn de luizen snel weg !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prisca schreef:Heeft hier nu niemand dubbele gevoelens bij?. We gaan dieren uit andere landen halen terwijl we er zelf al teveel hebben rondlopen.
Gebeurt nu al met honden en nu ook al met paarden. Vind dat ze dit moet verbieden en eerst maar in ons eigen land de paarden een goed tehuis geven voordat we de problemen van andere in huis halen.
Klinkt hard maar dit soort landen leren hier echt geen les van.
Is er nu werkelijk niemand die vraagtekens zet?.
Prisca schreef:Dat weet ik maar moeten we dat ons probleem maken?.
Ga naar een paardenmarkt in nl ergens en haal daar een paard vandaag die anders naar de slecht gaat. Ipv dit.
Prisca schreef:Ja en hier in Nederland gaan er ook dieren door van honger en ziekte vaak zelfs om de hoek van je huis. En die worden net als die op de markt gewoon vergeten.
Denk dat enkele van deze roemeense dieren ook weer op de markt komen en dus slacht.
Hoeveel geld moeten deze mensen betalen voor zo'n roemeen?.
Prisca schreef:Bij Brooke komen de paarden niet hierheen er wordt DAAR een oplossing gevonden en daar ben ik ook voorstander van. Waarom niet zoiets oprichten in dat soort landen en daar de mensen op hun probleem wijzen. Kijk uit dat je ze nu geen reden geeft ze op straat te gooien want er komen wel mensen die hun probleem opruimen. Net als de hondje die hierheen komen terwijl de asiels vol zitten met gezonde honden.
Mijn eerste paard was wel zo'n geval niet van de markt maar als hij niet de manegeles in kon zou dat wel zijn weg zijn (hij beet en was agressief) hij heeft een goed leven gehad.
GEEN_ZIN schreef:Van die foto's krijg je echt wel de bibbers. Dat mense uit landen zo erg kunnen zijn. Als je een keer in NL je hond schopt of slaat en iemand ziet dat krijg je al een fikse boete. Daar is dierenleed een soort van lol.
Dat ene ald zo achter kan blijven mág gewoon niet.
Prisca schreef:Zou mooi zijn als de paarden die uit roemenie binnen komen ook geholpen worden. Ben namelijk zo bang dat mensen er weer mee gaan fokken. Dan krijg je echt troep.
Hoop echt dat er in de landen snel een oplossing komt en dat dit gewoon stopt.