Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pebblesther schreef:ik vind me in een rijbroek wel dik haha:P ik heb geen maatje 36 ook geen 44Als ik met in mijn paardrijkleding rondloop bij mijn paard, op de manege of in een ruitersportzaak dan maakt het mij niks uit. Maar als ik bijv. even een boodschapje ga doen in de supermarkt voel ik mij wel eens ongemakkelijk in mijn paardrijkleding. Niet zozeer om de kleding die ik draag maar omdat ik bijvoorbeeld denk dat andere mensen mij vinden stinken. Terwijl dat meestel best meevalt.
Voelen jullie je ook wel eens ongemakkelijk als je in je paardrijkleding rondloopt? Of kan het je allemaal niks schelen?
maar toch... vooral in de broek die ik nu heb omdat hij zwart en grijs is...dit is niet zo zeggen ze maar dit gevoel heb ik wel..maar dat is het minste..ik vind het ook erg rot als ik bv erna met de bus naar huis moet... als je een hele dag werkt tussen de stof paarden mest enc ruik je toch echt heel sterk naar de geuren daar..heb dan ook al eens iemand horen zeggen in de bus dat t stonk hihi of t voor mij was weet ik niet...maar ale een boer ruikt naar die dieren... opzich kun je dr ook niks aan doen!
het betekent ja niet dat JIJ je niet goed verzorgt! en als je je paardrijkleding aan hebben weten ze iig dat t door de paarden komt en niet anders...
in de bus zie je dat dus niet als ik zit
)
AlexandraM schreef:ik vind me in een rijbroek wel dik haha:P ik heb geen maatje 36 ook geen 44maar toch... vooral in de broek die ik nu heb omdat hij zwart en grijs is...dit is niet zo zeggen ze maar dit gevoel heb ik wel..maar dat is het minste..ik vind het ook erg rot als ik bv erna met de bus naar huis moet... als je een hele dag werkt tussen de stof paarden mest enc ruik je toch echt heel sterk naar de geuren daar..heb dan ook al eens iemand horen zeggen in de bus dat t stonk hihi of t voor mij was weet ik niet...maar ale een boer ruikt naar die dieren... opzich kun je dr ook niks aan doen!
het betekent ja niet dat JIJ je niet goed verzorgt! en als je je paardrijkleding aan hebben weten ze iig dat t door de paarden komt en niet anders...
in de bus zie je dat dus niet als ik zit

amondi schreef:Mijn vriendin op wedstrijd... Rijkleding, auto plus trailer en paard..... gaat ze zich moeilijk in een spijkerbroek hijsen... ik vraag, waarom doe je dat?
Nou, zegt ze, ik wil eerst even langs de Dirk in Wolvega voordat ik naar huis ga en dat doe ik echt niet in mijn rijkleding....
Ok.... en die trailer dan die je met paard en al daar parkeert??
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven. Die vriend heeft er vast wel begrip voor dat zij in de paardrijkleding aankomt omdat ze naar een wedstrijd gaat.
Ik ga ook vaak genoeg zonder make-up de deur uit als ik niet naar m'n werk hoef. Er heeft nog nooit iemand wat over gezegd
amondi schreef:Mijn vriendin op wedstrijd... Rijkleding, auto plus trailer en paard..... gaat ze zich moeilijk in een spijkerbroek hijsen... ik vraag, waarom doe je dat?
Nou, zegt ze, ik wil eerst even langs de Dirk in Wolvega voordat ik naar huis ga en dat doe ik echt niet in mijn rijkleding....
Ok.... en die trailer dan die je met paard en al daar parkeert??
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven. Die vriend heeft er vast wel begrip voor dat zij in de paardrijkleding aankomt omdat ze naar een wedstrijd gaat.
[/quote]
Of zit ik dr nu helemaal naast 

Werd laatst door collega erop aangesproken dat ik er zo 'lekker bij liep' met die sokken zo... dan zeg ik ook echt dat het me echt níks kan bommen en dat ik het prima zo vindt..
Ga me niet de hele tijd aanpassen aan wat de wereld wil...
Straks vindt een ander mijn jeans niet mooi...
mhollander schreef:haha, bij jou maakt je moeder zich er dus drukker om als jij zelfNou ik ga ook gerust overal heen in mijn paardrijkleren. Als ik naar mijn ouders ga en mijn moeder moet nog even snel een boodschapje doen en ik wil mee dan moet ik me eerst altijd naar huis en douchen en omkleden. Mijn vader maakt zich er niet zo druk over.